Zintegrowana kampania „Dla tych, których kochamy najbardziej” została przygotowana przy znaczącym zaangażowaniu polskiego biura. Jej celem jest przekonanie konsumentów do myślenia o ubezpieczeniach jak o sposobie najlepszego chronienia ludzi i rzeczy, które najbardziej kochają.
Dzięki wykorzystaniu subtelnego poczucia humoru i postawienia konsumentów w centrum uwagi, kampania buduje emocjonalną więź między produktem, jakim są ubezpieczenia, a klientem, dla którego najważniejsza jest troska o najbliższych.
Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, outdoor, plakaty, jak i komunikację w Internecie. We wrześniu będzie emitowana na rynku szwajcarskim, zaś od października na amerykańskim, niemieckim i brytyjskim.
Jesteśmy dumni, że nasz oddział jest angażowany w tworzenie kampanii o tak znaczącym zasięgu i dla tak renomowanego klienta – podkreślił Wojciech Borowski, CEO McCANN Worldgroup w Polsce.
Pierwsze 2 spoty telewizyjne można zobaczyć na:
- http://www.youtube.com/watch?v=2EkF1Xp4tGI
- http://www.youtube.com/watch?v=5ywlBdHD0eU