Ruszyła globalna kampania Zurich Insurance Group przygotowana przez europejski zespół McCANN Worldgroup

1 McCann Worldgroup, Wojciech Borowski, Zurich Insurance Group

mccann worldgroupZintegrowana kampania „Dla tych, których kochamy najbardziej” została przygotowana przy znaczącym zaangażowaniu polskiego biura. Jej celem jest przekonanie konsumentów do myślenia  o ubezpieczeniach jak o sposobie najlepszego chronienia ludzi i rzeczy, które najbardziej kochają.

Dzięki wykorzystaniu subtelnego poczucia humoru i postawienia konsumentów w centrum uwagi, kampania buduje emocjonalną więź między produktem, jakim są ubezpieczenia, a klientem, dla którego najważniejsza jest troska o najbliższych.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, outdoor, plakaty, jak i komunikację w Internecie. We wrześniu będzie emitowana na rynku szwajcarskim, zaś od października na amerykańskim, niemieckim i brytyjskim.

Jesteśmy dumni, że nasz oddział jest angażowany w tworzenie kampanii o tak znaczącym zasięgu i dla tak renomowanego klienta – podkreślił Wojciech Borowski, CEO McCANN Worldgroup w Polsce.

Pierwsze 2 spoty telewizyjne można zobaczyć na:

  • http://www.youtube.com/watch?v=2EkF1Xp4tGI
  • http://www.youtube.com/watch?v=5ywlBdHD0eU
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu