Get to the Point – i wszystko jasne

1 Get To The Point, kampania teaserowa, PromoAgency

promoagencyNa początku września w Krakowie rozpoczęła się kampania teaserowa pod intrygującym hasłem “Get To The Point”. Po dwóch tygodniach nastąpiła jej odsłona i stało się jasne, o jaki “punkt” chodziło twórcom projektu.

Kreacje, umieszczone w popularnych punktach miasta, przedstawiały zmęczonych codziennością ludzi. Domowe obowiązki, korki na ulicach, żmudne projekty w pracy… Jak sobie z tym radzić?  Odsłona kampanii “Get To The Point” pokazała zupełnie inny obraz rzeczywistości – pełnych życia imprezowiczów, którzy świetnie się bawią. Jak się okazało, najlepszym lekiem na codzienne problemy jest… The Point, czyli nowy klub na imprezowej mapie Krakowa.

Citylighty i billboardy reklamowe informują odbiorców o wielkim otwarciu klubu, które zaplanowane zostało na początek października. Kampanię ATL wspierają działania na portalu Facebook. Prowadzona w serwisie komunikacja nawiązuje do nocnego życia i dobrej zabawy, a profil “Get To The Point” rozwija grono krakowskich fanów.

Za koncepcję kampanii oraz jej realizację odpowiada agencja interaktywna PromoAgency. Firma, wchodząca w skład PromoHoldingu, specjalizuje się w efektywnych kampaniach sprzedażowych oraz wspierających je kampaniach zasięgowych. Agencja współpracuje z największymi graczami na rynku finansowym i farmaceutycznym w Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu