W centrum Krakowa pojawiły się bilboardy reklamowe, będące elementem nowej kampanii teaserowej. Kreacje umieszczone w popularnych punktach miasta mają zaintrygować krakowską społeczność.
Natłok biurowej pracy, domowe obowiązki, niekończące się korki na drogach. Te typowe dla wielkomiejskiej rzeczywistości sytuacje przestawione zostały na bilboardach przy budynku Forum i Hotelu Cracovia. Wizerunki zmęczonych codziennością ludzi widnieją również na citilightach na przystankach autobusowych. Całości dopełnia zawsze hasło kampanii – “Get To The Point”.
Równocześnie na portalu Facebook powstał profil “Get To The Point”. Obrandowane grafiki głoszą hasła zachęcające do dobrej zabawy i wyrwania się z irytującej codzienności.
Celem prowadzonej kampanii jest z pewnością wzbudzenie zainteresowania wśród mieszkańców Krakowa. A czego dotyczą prowadzone działania? Już 16 września będzie jasne, dokąd zaprowadzi krakowian główne hasło kampanii…