make sense media rozpoczęła komunikację przez Facebook’a

1 Facebook, Lorenz van der Stam, make sense media

make sense mediamake sense media, jeden z liderów marketingu sensorycznego rozpoczyna komunikację z klientami i partnerami przez serwis Facebook. Aktywna obecność w mediach społecznościowych  to kolejny krok make sense media w ramach rozwoju strategii online po uruchomieniu strony firmy www.makesense-media.pl

Dzięki obecność w sieci firma chce w jeszcze większym zakresie wykorzystywać swoją wiedzę i doradzać w tworzeniu odpowiedniej atmosfery w miejscu sprzedaży. Na profilu wszyscy subskrybenci znajdą porady, informacje i ciekawostki dotyczące zastosowania marketingu sensorycznego. Dowiedzą się, jak można wpływać na zmysły, by poprawić samopoczucie, ale również, jak wykorzystać działania zapachowe, muzyczne i wzrokowe w marketingu. Poza tym na profilu make sense media będą dodawane informacje o współpracy z nowymi klientami i partnerami.

– Działamy w innowacyjnej branży, dlatego do komunikacji z naszymi partnerami i klientami staramy się wykorzystywać najnowocześniejsze media. Prowadzenie profilu na Facebook’u jest dla nas bardzo ważne. Chcemy trafić nie tylko do potencjalnych klientów, ale również wszystkich zainteresowanych niestandardowymi formami promocji. Poza tym social media są nieocenionym źródłem poznania opinii naszych klientów. – wspomina Lorenz van der Stam, Dyrektor Zarządzający make sense media.

Profil firmy jest dostępny pod adresem: https://www.facebook.com/makesensemedia.marketingsensoryczny

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu