WALK integruje usługi digitalowe. Jacek Karaszewski na czele WALK Digital

1 Jacek Karaszewski, WALK Digital, WALK Social Media

walkWALK integruje wszystkie funkcje digitalowe grupy w ramach nowego podmiotu – WALK Digital. Stanowisko Managing Directora objął Jacek Karaszewski, który dołączył do WALK 1 sierpnia br. Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie agencjami WALK Digital i WALK Social Media, a także doradztwo i nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów grupy WALK.

WALK Digital rozszerzy kompetencje WALK w zakresie kompleksowej komunikacji w obszarze mediów cyfrowych.

Jacek Karaszewski, Managing Director WALK Digital i WALK Social Media, posiada dwunastoletnie doświadczenie w zakresie opracowywania kompleksowych strategii komunikacyjnych w mediach cyfrowych.

W dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za zarządzanie agencją Max Weber (Young&Rubicam Brands), Babilon Inc. oraz pełnił rolę Creative & Managing Partnera w agencji Endorfine.

Realizowane przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursach: Golden Drum, KTR, Kreatura, Złote Orły, FWA i Golden Arrow.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu