Monitor Cen Dealavo – kolejna odsłona innowacyjnego narzędzia na rynku usług e-commerce

1 CodiLime, Dealavo, e-commerce, Marek Niedźwiedź, Tomasz Kułakowski

dealavoJuż ponad 800 sklepów internetowych w Polsce korzysta z nowatorskiej porównywarki cenowej Dealavo, wcześniej znanej pod nazwą „Tutaj Najtaniej”. W odświeżonej postaci narzędzie rusza na podbój zagranicznych rynków.

Monitor Cen przeszedł ogromną metamorfozę. Profesjonalna porównywarka przeznaczona dla właścicieli sklepów internetowych zyskała angielsko brzmiącą nazwę „Dealavo”. Radykalnej zmianie uległ także wygląd witryny, która została wzbogacona zarówno od strony wizualnej, jak i merytorycznej. Rebranding serwisu oraz udostępnienie go w wersji anglojęzycznej służą wyjściu systemu na arenę międzynarodową.

System Dealavo (www.dealavo.com) rozwijany przez CodiLime – firmę założoną przez złotych medalistów mistrzostw świata w programowaniu IBM ACM ICPC – to przełomowe narzędzie na rynku usług e-commerce. Pozwala ono właścicielom sklepów internetowych efektywnie zarządzać własną polityką cenową dzięki obserwacji działań konkurencji oraz dostępowi do zaawansowanych zestawień i analiz.

Twórcy serwisu udostępniają go w obecnej wersji zupełnie za darmo. Wkrótce pojawi się możliwość dobrowolnego wykupienia dodatkowych, zaawansowanych funkcji systemu, jednak w dalszym ciągu posiadanie konta w wersji mini pozostanie bezpłatne. Właścicielom serwisu zależy, żeby jak najwięcej sklepów znalazło się w gronie jego aktywnych użytkowników. Jak na razie ich liczba szybko rośnie –  już ponad 800 właścicieli sklepów wykorzystuje narzędzie w celu podnoszenia swojej pozycji konkurencyjnej.

W przeciwieństwie do popularnych porównywarek cenowych, korzystanie z Monitora Cen Dealavo nie wymaga dostarczania jakichkolwiek danych, ponieważ wszystkie informacje pobierane są bezpośrednio z Internetu. System działa w chmurze i nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy zalogować się na stronie internetowej www.dealavo.com, by móc swobodnie korzystać z jego wszystkich funkcji. Użytkownicy uzyskują dostęp do gotowego zestawienia cen sprzedawanych produktów z ofertą konkurencji.

Prezes CodiLime, Tomasz Kułakowski, powiedział: „Rozumiemy przyszłość handlu w Internecie i przewidujemy dalszy dynamiczny rozwój branży e-commerce. Naszym klientom, właścicielom sklepów internetowych, oferujemy narzędzie, które pomaga odnosić sukcesy w wymagającym otoczeniu konkurencyjnym. Monitor Cen Dealavo to porównywarka przeznaczona dla tych przedsiębiorców, którzy chcą świadomie kreować swoją politykę cenową oraz dążyć do powiększania zysku.”

Manager Projektu, Marek Niedźwiedź, dodał: „Obsługa serwisu jest bardzo prosta i nie wymaga właściwie żadnego wysiłku. Wystarczy 5 minut dziennie, aby obserwować działania konkurencji i odpowiednio na nie reagować.”

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu