Real Boxing napędza sprzedaż

Ponad 76 proc. wzrost przychodów i trzykrotny wzrost EBITDA, wypracował w drugim kwartale bieżącego roku Vivid Games, notowany na NewConnect bydgoski producent gier na smartphony i konsole przenośne.  

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1,36 mln zł (0,77 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego), Vivid Games zanotował prawie 0,65 mln zł EBITDA w II kwartale 2013 roku.– Rosnące przychody to przede wszystkim efekt dobrej sprzedaży gry Real Boxing na platformach mobilnych iOS i Android. Marka ta eksploatowana będzie intensywnie na wielu płaszczyznach przez co najmniej następnych kilkanaście miesięcy – zapowiada Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Na koniec sierpnia zaplanowana jest premiera gry na platformę Sony PlayStation Vita, a w czwartym kwartale planujemy wydać wersję na PC/Mac. W kolejnych kwartałach gra pojawi się w specjalnych akcjach promocyjnych m.in. w Sony Mobile oraz kanale sprzedaży Amazon – kontynuuje Kościelny.  Narastająco sprzedaż spółki sięgnęła już blisko 2,8 mln zł (5 mln w całym 2012 r.) a zysk operacyjny 0,25 mln zł.

W III i IV kwartale do sprzedaży trafi również m.in.: Speedball 2 HD w wersji na PC/Mac, oraz autorska gra Jona Hare – Word Explorer.

Mniejsza dynamika wyniku netto to głównie efekt zwiększonych nakładów na produkcję nowej marki oraz promocję i marketing – Cały czas niezwykle aktywnie promujemy nasze produkty na świecie. Od kilku miesięcy trwają również prace związane z naszą kolejną super-produkcją. Jego promocja rozpocznie się już w przyszłym tygodniu na targach Gamescom w Kolonii, gdzie będziemy prezentować się na własnym stoisku. Pokażemy pierwsze materiały z gry, a przede wszystkim ujawnimy jej tytuł – zapowiada Kościelny.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu