Najnowsza kampania HARIBO w TV

Tagi:

12 sierpnia br. ruszyła najnowsza kampania reklamowa HARIBO, przedstawiająca flagowy produkt HARIBO – Złote Misie. Kampania reklamowa pokazuje w zabawny sposób jak trudno oprzeć się kultowym Misiom HARIBO i ile emocji wzbudzają wśród najmłodszych. 

W spocie uwagę skupia na sobie narratorka całej historii – mała dziewczynka, w dużych okularach i laboratoryjnym kitlu, które dodają jej powagi i profesjonalizmu. Mali bohaterowie spotu zostają poczęstowani Złotymi Misiami HARIBO. Zadaniem postawionym przed dziećmi jest powstrzymanie się przed skosztowaniem żelków.  Jeśli im się uda, w nagrodę dostaną więcej smakołyków od Haribo.

Konwencja reklamy przedstawia cały wachlarz zabawnych zachowań dzieci, którym ostatecznie nie udaje się oprzeć przed zjedzeniem żelków. Spot utrzymany jest w formule podkreślającej główny claim firmy, czyli Haribo Smak radości dla dzieci i dorosłych, który łączy pokolenia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu