Socializer SA wspiera Wyzwanie Flory

1 Anna Zielińska, Flora, Maciej Dutkowski, Mateusz Jasiński, Socializer, Tomasz Milewski, Wyzwanie Flory

floraRusza kampania „Wyzwanie Flory”, którą dla marki z portfolio Unilever zaplanowała i realizuje agencja Socializer. Poprzez możliwość wzięcia udziału w profesjonalnych treningach przygotowujących do „Biegu na Piątkę” podczas Maratonu Warszawskiego, Flora zachęcać chce konsumentów do zdrowego trybu życia. Ambasadorem kampanii jest Mateusz Jasiński, instruktor lekkoatletyki i redaktor naczelny portalu Treningbiegacza.pl. Kampania obejmuje działania na Facebooku i w serwisie YouTube.

Kampania podzielona jest na dwie części. W pierwszej, poprzez specjalną aplikację na Facebooku, użytkownicy przesyłać mogą zgłoszenia do udziału w akcji. Spośród nich wyłonione zostaną trzy osoby, którym Flora zapewni profesjonalne przygotowanie oraz udział w „Biegu na Piątkę” podczas Maratonu Warszawskiego.

Przez kolejne trzy tygodnie finaliści trenować będą pod okiem Mateusza Jasińskiego, który jest oficjalnym ambasadorem kampanii. Przygotowania uczestników zostaną udokumentowane na filmach, które opublikowane będą w drugiej połowie września. Finał akcji odbędzie się 29 września podczas „Biegu na Piątkę”.

wyzwanie flory

W kampanii wykorzystana zostanie komunikacja na Facebooku, aplikacja, reklamy ASU, a także kampania digitalowa.

Kampanię „Wyzwanie Flory” zaplanowała i realizuje agencja Socializer, obsługująca produkty Flora Original i Flora ProActiv w Internecie, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Celem tego projektu, jak i całej komunikacji marki Flora prowadzonej przez Socializer, jest propagowanie zdrowego trybu życia, zdrowiej diety, a także aktywności fizycznej, w tym między innymi biegania.

Za projekt z ramienia agencji Socializer odpowiadają: Anna Zielińska, new business director, Maciej Dutkowski, senior creative strategy manager oraz Tomasz Milewski, account manager.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu