Morizon.pl przeznaczy 1,3 mln zł na szkolenia dla swoich klientów

przez | 08/08/2013

morizonSpółka Morizon S.A. w dniu 01.08.2013 roku podpisała umowę z Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości o dofinansowanie projektu „Standard pracy pośredników nieruchomości w oparciu o kompetencje zarządcze i  ZZL”,  realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, konkurs „HeRosi Organizacji”.

Najnowszy projekt spółki potrwa 18 miesięcy, obejmie 175 firm z branży nieruchomości i zostanie zrealizowany w kilku lokalizacjach Polski, bazując na warsztatowych formach oraz pracy na studium przypadku.  Projekt w głównej mierze oparty będzie na realizacji szkoleń  dla kadry zarządzającej biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz pośredników. Już teraz wiadomo, iż szkolenia  skupiać się będą na trzech głównych blokach tematycznych, mających wpływ na jakość i efektywność pracy przedstawicieli biur nieruchomości oraz w konsekwencji zadowolenie z usług i lepsze postrzeganie branży przez potencjalnych klientów – w tym użytkowników morizon.pl.

Tematyka szkoleń oparta będzie na trzech głównych filarach:  kompetencje w zakresie zarządzania, wpływające na efektywność finansową prowadzonej działalności; kompetencje w zakresie wykorzystania narzędzi promocji i budowania wizerunku oraz kompetencje w zakresie wykorzystania narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi.

„Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest profesjonalna obsługa klienta. Celem projektu jest realne wsparcie klientów Grupy Morizon S.A. poprzez  unowocześnienie i zmianę jakości pracy pośredników nieruchomości. Chcemy przedstawicielom biur nieruchomości praktycznie pomóc w ich codziennej pracy i rozwoju firmy, poprzez udział w cyklu wartościowych, profesjonalnych szkoleń, mających na celu popularyzację nowych technologii i działań wpływających m.in. na efektywność finansową, budowanie wizerunku, czy też świadomość wykorzystania narzędzi promocyjnych w zdobyciu klienta. Wierzymy, że otrzymane dofinansowanie pozwoli poprowadzić projekt sprawnie i na jak najwyższym poziomie, co w konsekwencji przełoży się na jakość pracy branży nieruchomości i wzrost zaufania potencjalnych klientów biur, do pośredników nieruchomości.” – komentuje Bolesław Drapella, Prezes Zarządu Morizon S.A.

Spółka sukcesywnie wdraża działania nastawione zarówno na użytkowników serwisu morizon.pl, jak również jakość pracy i wizerunek przedstawicieli biur nieruchomości. Morizon jest również liderem w branżowych rozwiązaniach mobilnych. W kwietniu spółka zwiększyła zasięg dotarcia do użytkowników poszukujących nieruchomości, kupując za 2,8 mln złotych znaczący na rynku portali ogłoszeniowych serwis nportal.pl. Wraz z przejęciem,  Grupa Morizon stała się jedną z największych grup portali ogłoszeniowych z branży nieruchomości.

Ogólnopolski projekt szkoleniowy jest kolejnym punktem strategicznym w rozwoju spółki, umacniającym pozycję Morizon S.A. w branży nieruchomości. Całkowita wartość projektu opiewa na kwotę 1 376 055, 92 zł, w tym kwota dofinansowania wyniesie 1 162 764,73 zł.