Agencja Nairobia koordynatorem działań sponsoringowych Nikona i Polskiego Związku Golfa

1 Małgorzata Markiewicz, NAIROBIA, Nikon Aculon, Nikon Polska, Polski Związek Golfa

nairobiaSzukając kanałów dotarcia do odbiorców lornetek i dalmierzy agencja Nairobia, na zlecenie Nikon Polska, rozpoczęła współpracę z Polskim Związkiem Golfa. Współpraca zainicjowana została w miniony weekend (2-4.08) we Wrocławiu, gdzie odbył się turniej golfowy „Citi Handlowy IX Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Kobiet”.  Podczas turnieju Nikon pojawił się w charakterze sponsora nagród dla zwycięzców.

Kolejne zawody, a wraz z nimi kolejna obecność Nikona na polu golfowym, odbędą się 26-28.08.2013 również we Wrocławiu.

Zaangażowanie firmy Nikon w takie działania jest ściśle powiązane ze strategią komunikacji marki Nikon Aculon. „Komunikacja prowadzona podczas turniejów golfowych ma uświadomić konsumentom, że Nikon to nie tylko aparaty, ale również wysokiej jakości sprzęt optyczny, pomiarowy i obserwacyjny” – mówi Małgorzata Markiewicz z agencji  Nairobia. „Pole golfowe to najlepsze miejsce by przedstawić zawodnikom i amatorom golfa jak użyteczny jest sprzęt optyczny Nikon i jak łatwo się z niego korzysta” – dodaje.

Agencja Nairobia odpowiada za opracowanie koncepcji obecności marki Nikon w środowisku golfowym oraz koordynację i egzekucję prowadzonych działań sponsoringowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu