Zszywka.pl w kierunku społeczności

przez | 31/07/2013

zszywkaCzy portal graficzny może stać się serwisem społecznościowym? Zszywka.pl sukcesywnie udawania, że zdecydowanie jest to możliwe. W ostatnich dniach w największym graficznym serwisie społecznościowym w Polsce – Zszywka.pl, zostało wprowadzone drzewo komentarzy. Po ostatniej implementacji panelu aktywności użytkownika oraz wersji na urządzenia mobilne jest to kolejny już krok w kierunku zwiększania aktywności społecznej użytkowników. Co jeszcze odkryje przed nami Zszywka.pl?

Zszywka.pl to polski portal inspiracji, na którym znaleźć można absolutnie wszystko. Nie masz pomysłu na ciekawy makijaż? Chcesz zaskoczyć znajomych wystawną ale jakże prostą kolacją? Chciałbyś niskobudżetowo dokonać rewolucji wystroju swojego pokoju? Odpowiedzią na każde z tych pytań i wiele innych jest Zszywka.pl – portal, który poprzez swój ciągły rozwój stał się najpopularniejszym serwisem graficznych inspiracji w Polsce. 51 milionów odsłon miesięcznie serwisu mającego zaledwie 19 miesięcy wydają się być początkiem sukcesywnego wzrostu, któremu towarzyszyć ma szereg udogodnień i zmian mających na celu tworzenie największego serwisu społecznościowego w Polsce.  Jedną z takich zmian jest drzewo komentarzy świeżo wprowadzone w serwisie. Przy jego pomocy użytkownik może dodawać trzypoziomowe komentarze oraz edytować je w przypadku ewentualnego błędu. Każdy z użytkowników ma także możliwość wyrażenia swej aprobaty dla wpisu poprzez kliknięcie serduszka, bądź zgłoszenia go jako nadużycie w przypadku niestosownych treści. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość korzystania z serwisu na urządzeniach mobilnym nie tylko tych z systemem Android ale także iOS. Zgodnie z hasłem serwisu “Portal Twoich inspiracji” pozwala to użytkownikowi na inspirowanie innych w każdym momencie. Dzięki takim rozwiązaniom Zszywka stworzyła własny ekosystem pozwalający na pełne wykorzystanie serwisu z każdego miejsca na Ziemi zarówno przy pomocy komputerów stacjonarnych, laptopów, jak również tabletów oraz smartfonów.

Dotychczas Zszywka.pl była porównywana do Pinterestu jednak udoskonalenia jakie wprowadza pokazują, iż chce ona budować serwis społecznościowy z funkcjami zbliżonymi bardziej do Facebook’a. A może to właśnie połączenie kluczowych funkcji dwóch zagranicznych serwisów oraz implementacja nowych, okaże się kluczem do sukcesu i sprawi, że w niedługim czasie to właśnie Zszywka zostanie fenomenem mediów społecznościowych, nie tylko na rodzimym, polskim podwórku? Patrząc na statystyki ma na to bardzo duże szanse.

Szczerze mówiąc rzadko spotyka się serwisy z tak dużym potencjałem. Średnia ilość czasu spędzanego w serwisie – ponad 14 minut oraz ilość unikalnych użytkowników ponad 700 000, świadczy o jego wyjątkowości. Nie ma się co dziwić, gdyż wszyscy znajomi, którym tylko pokazałem Zszywkę.pl po dwóch dniach zgłaszali się z pozytywnymi pretensjami, iż uzależnili się od serwisu – powiedział Andrzej Pająk, użytkownik Zszywka.pl.

Co jeszcze w zanadrzu przygotowała dla swych użytkowników Zszywka.pl? Właściciel serwisu Grupa Szafa.pl, zdradza, że już niedługo poznamy kolejne udogodnienia serwisu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.