Serwisy Polskapresse z wideo Agencji TVN

przez | 26/07/2013

PolskapresseGrupa Polskapresse podpisała umowę o współpracy z TVN Media Sp. z o.o., dzięki której będzie mogła korzystać z materiałów wideo zgromadzonych w serwisie agencyjnym x-news. Publikowane będą one w ponad 20 serwisach należących do wydawnictwa. Filmy wyświetlać się będą w playerze x-link wraz z reklamami sprzedawanymi przez TVN Media. Przychody będą dzielone pomiędzy partnerów.

Serwis x-news wydawany jest przez newsroom Agencji TVN, codziennie publikowanych jest  w nim ok. 150 nowych klipów wideo dotyczących najważniejszych tematów politycznych, społecznych, sportowych, showbiznesowych i ekonomicznych.

„Materiały Agencji TVN, które pokażą się m.in. na stronach internetowych dzienników regionalnych, Polskatimes.pl, Naszemiasto.pl, Ekstraklasa.net, Wiadomosci24.pl i Motofakty.pl mają uatrakcyjnić naszą ofertę. Internauci często szukają filmów do głośnych wydarzeń, a taka współpraca pomoże nam zaspokoić te oczekiwania” – mówi Paweł Nowacki, dyrektor ds. rozwoju kontentu Grupy Polskapresse.

„Grupa Polskapresse jest kolejnym dużym partnerem Agencji TVN. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię budowy zasięgu materiałów wideo w oparciu najwyższej jakości kontent z Polski i z zagranicy” – mówi Tomasz Nabakowski, dyrektor działu licencjonowania treści i produkcji zleconej TVN Media.

Serwisy Grupy Polskapresse zajmują 12 miejsce w polskim Internecie z 7,1 mln realnych użytkowników i zasięgiem 34,7% (Megapanel PBI/Gemius, 05’13). W ostatnim zestawieniu Megapanel PBI/Gemius serwisy Polskapresse zajęły 1 miejsce w kategorii „Informacje Lokalne”. Grupa posiada m.in. portal społeczności lokalnych Naszemiasto.pl, serwisy 10 dzienników regionalnych, serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl, Motofakty.pl, Gratka.pl oraz Telemagazyn.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.