Audience targeting w Adexon

przez | 18/07/2013

adexonOd połowy lipca Adexon oferuje zaawansowane targetowanie audience. Kampanie emitowane w sieci można kierować do osób o określonych intencjach zakupowych i przedstawicieli wyselekcjonowanych branż. Tak precyzyjne targetowanie do tej pory nie było dostępne na polskim rynku.

Zaawansowane targetowanie audience, oferowane przez Adexon, bazuje na bieżącej analizie ponad 18 mln cookies, na podstawie której powstaje blisko 9 mln profili użytkowników. Dzięki temu reklamy emitowane na powierzchniach dostępnych w sieci mogą być wyjątkowo precyzyjnie kierowane, nie tylko do odbiorców o określonym wieku, płci czy zainteresowaniach, ale również do osób o konkretnych intencjach zakupowych lub reprezentujących wybrane branże. Dane do targetowania dostarcza Data Exchanger – pierwsza polska Data Management Platform.

„W maju i czerwcu prowadziliśmy testy i zrealizowaliśmy kilka kampanii z wykorzystaniem danych od Data Exchanger. Kampanie realizowane z ich użyciem mają średnio o ponad 60 % wyższe wskaźniki CTR niż kampanie realizowane na tych samych powierzchniach, ale bez zastosowania targetowania audience.” – objaśnia Łukasz Skawiński, szef sprzedaży agencyjnej Adexon.

Adexon to najszybciej rosnąca w Polsce platforma SSP i sieć reklamowa RTB – z zasięgiem na poziomie 15 mln UU i blisko 200 mln odsłon reklam miesięcznie (źródło: dane Adexon, Improve Digital). Adexon współpracuje z czołowymi domami mediowymi w Polsce a także z Klientami bezpośrednimi i konsekwentnie rozbudowuje portfolio wydawców.

Data Exchanger jest pierwszym w Polsce brokerem danych behawioralnych i demograficznych. Dzięki zaawansowanej technologii może dostarczyć dane o użytkownikach dla platform RTB oraz bardzo dokładne dane do tradycyjnych kampanii display’owych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.