eSKY.pl wchodzi z reklamą do TV

przez | 11/07/2013

eskyRuszyła kampania telewizyjna Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl, serwisu turystycznego oferującego klientom kompleksowe usługi turystyczne. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją The Digitals, która była odpowiedzialna za jego scenariusz, nadzorowała realizację produkcji oraz zakup mediów, a obecnie koordynuje przebieg kampanii.

– Kampania telewizyjna to jeden z elementów prowadzonej przez nas kampanii wakacyjnej. Jesteśmy serwisem turystycznym, który jako jedyny w Polsce nie posiada punktów sprzedaży i działa wyłącznie w sieci. Dotychczas skupialiśmy się głównie na szeroko rozumianej reklamie internetowej. Ponieważ zależy nam na dotarciu do nowej grupy klientów i wzmocnieniu rozpoznawalności naszej marki podjęliśmy decyzję dotycząca reklamy telewizyjnej i podjęcia współpracy z agencją The Digitals – mówi Łukasz Neska, dyrektor marketingu grupy eSKY.

W wyniku przygotowań powstały telewizyjne i internetowe spoty reklamowe informujące o tym, że serwis, dzięki kompleksowej ofercie – w jego portfolio znajdują się zarówno bilety lotnicze jak i hotele – umożliwia szybkie i proste zorganizowanie podróży.  W czterech krótkich klipach produktowych (wyświetlanych w formie pre-rolla przed wybranymi materiałami video na najbardziej popularnych serwisach) oraz trzydziestosekundowej reklamie telewizyjnej konsultant eSKY.pl wskazuje klientom, jak sprawnie zarezerwować najdogodniejsze połączenia lotnicze. Informuje także o towarzyszącej rezerwacji biletów 7-procentowej zniżce na hotele.

Serwis eSKY.pl pozwala zoptymalizować koszty całego wyjazdu poprzez możliwość jednoczesnej rezerwacji biletów lotniczych, hoteli i wczasów. Podróżni mogą za jego pośrednictwem zakupić również bilety kolejowe, ubezpieczenie podróżne oraz ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z biletu lotniczego. Obszerna oferta eSKY.pl zapewnia oszczędność, a także komfort i bezpieczeństwo podróży.Spoty emitowane będą w pierwszej połowie lipca i sierpnia w ogólnopolskich stacjach grup TVN i Polsat. Za zakup mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.