Ruszyła kampania PromoAgency “Liczby nie kłamią”

przez | 10/07/2013

promoagencyKonwersja, zasięg, ROI – to wyznaczniki sukcesu w dzisiejszym świecie reklamy. Liczą się efekty i wskaźniki, które pokazują skuteczność działań marketingowych. Wychodząc na przeciw wymaganiom rynku, PromoAgency oferuje klientom zintegrowane kampanie sprzedażowe nastawione na efekt.

PromoAgency to agencja reklamowa, której specjalizacją są efektywne kampanie sprzedażowe oraz wspierające je kampanie zasięgowe. Zintegrowane działania z zakresu promocji sprzedaży obejmują zróżnicowane narzędzia, m.in. landing page, mailing, display czy e-PR. Korzyści płynące z wdrażania kampanii oraz efekty zrealizowanych dotychczas projektów, pokazuje uruchomiony przez agencję landing page Liczby nie kłamią [http://www.liczbynieklamia.pl/].

PromoAgency ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych kampanii sprzedażowych, a liczba klientów wzrasta co roku o 60%. Prowadzone kampanie przekładają się na pozyskanie nowych leadów kontaktowych dla sprzedawców, zakupu produktów na stronie www firmy lub odwiedzin potencjalnych klientów w salonie sprzedaży. Najwyższy CTR w kampanii prowadzonej dla branży finansowej wyniósł 28,8%, a najlepszym efektem uzyskanym w kampanii branży nieruchomości był CTR równy 28,5%.

W zakresie promocji sprzedaży PromoAgency współpracuje z największymi graczami na rynku finansowym i farmaceutycznym w Polsce, a gwarantowane wyniki pozwalają na rozliczenia w systemie efektywnościowym. W portfolio firmy znajdują się projekty m.in. dla Deutsche Bank, ING Bank Śląski, Home Broker, Aviva czy Tax Care.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.