Tam-tam rabat! Rusza letnia kampania Bonarka City Center

przez | 05/07/2013

bonarkaOto przebój tego lata – orkiestra rabatów pod czujnym okiem Małgorzaty Kożuchowskiej nadaje rytm tegorocznym, sezonowym wyprzedażom. Gdzie? Oczywiście w Bonarce, w której już od początku wakacji sklepy kuszą promocjami.

Letnia kreacja krakowskiego centrum handlowego kontynuuje motyw zapoczątkowany w marcu. Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka Bonarki drugi rok z rzędu, wciela się w dwie role. Jest i zakupowym boyem, usłużnym i zawsze gotowym iść z pomocą, oraz modową damą, szukającą zakupowych satysfakcji. Główny przekaz jest oczywisty: w Bonarce zrobimy wszystko, aby każdy poczuł się tu wybornie.

„Cieszy nas bardzo, że tegoroczna kampania Bonarki podoba się klientom. Świadczą o tym wyniki przeprowadzonych przez nas badań marketingowych. Okazało się, że wiosenna odsłona kampanii „Poczuj się wybornie” jest kampanią najlepiej odbieraną przez mieszkańców Krakowa i najbardziej przyciągającą ich uwagę” – opowiada Marcin Berendt, marketing manager Bonarki.

Poza Małgorzatą Kożuchowską do zakupów w Bonarce przekonuje także bogata oferta zakupowa centrum. Nie dość, że Bonarka może poszczycić się szerokim wyborem sklepów, to jeszcze w ostatnim czasie do grona jej najemców dołączyli m.in. Smooth the Fruit oraz Sushi California (poszerzając tym samym ofertę restauracyjną), salon iSpot (największy w Małopolsce sklep z produktami Apple) oraz Mango (największy salon w Polsce).

Na klientów czeka blisko 80 promocji sięgających niejednokrotnie kilkadziesiąt procent (np. Benetton oferuje 50% zniżek na całą kolekcję wiosna/lato, w Home&You, Mohito, Mustangu i Reporterze rabaty sięgają 70%, a w Kappahl obowiązuje promocja „3 za 2”). Już teraz można zapoznać się z pełną ofertą rabatów, przeglądając dołączoną listę.

Zapowiadają się wyborne zakupy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.