Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą GROUP ONE

przez | 04/07/2013

group oneGROUP ONE – pod taką nazwą 1 lipca ruszył nowy holding komunikacyjny, w skład którego wchodzi czołowa polska agencja reklamowa Change Integrated i Value Media, niezależny dom mediowy, którego specjalizacją jest szeroko rozumiany digital. Prezesem holdingu będzie Marek Żołędziowski, Wiceprezesem Maciej Hutyra.

Change Integrated jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce od momentu jej powstania czyli 2008 roku. Do osiągnięć rynkowych Change należy zdobycie ponad 30 nagród kreatywnych, w tym dwóch Lwów w Cannes – najważniejszych nagród przemysłu reklamowego na świecie.

Value Media jest czołowym, niezależnym domem mediowym specjalizującym się w planowaniu internetu. Firma ta została wyróżniona m.in. tytułem Domu Mediowego 2012 Roku w plebiscycie Impactora. Dodatkowo, w najnowszej edycji konkursu Golden Arrow została potrójnie wyróżniona w kategorii kampania internetowa oraz kampania SEM.

Powstanie GROUP ONE jest wynikiem zmieniających się trendów na rynku reklamy i odpowiedzią na potrzeby klientów. Reklamodawcy coraz częściej poszukują kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych w kanałach offline i on-line. Chcemy zmienić istniejące zasady w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Granica między kompetencjami agencji reklamowych i domów mediowych zanika, szczególnie w obrębie nowych mediów. Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowywaniu strategii obecności i planowaniu mediów digital Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku – podkreśla Marek Żołędziowski.

W Group One pracować będzie ponad 110 osób, a obroty holdingu przekroczą w tym roku 180 mln zł.  To co będzie wyróżniać nowy holding na rynku, to niezależność i struktura przychodów – ponad 70% obrotów grupy generowanych jest z usług digitalu.

Change Integrated i Value Media nadal będą funkcjonować na rynku jako niezależne biznesy, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych.

Chcemy zachować odrębność marek. Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, w tym w zakresie nowego biznesu – dodaje Marek Żołędziowski.

Potwierdzeniem tego są decyzje klientów (m.in Amica i Gremi), którzy powierzyli już obu firmom  wspólne realizacje kampanii reklamowych w 2013 roku.

Następnym etapem procesu budowy holdingu – zaplanowanym na 4 kwartał 2013 – będzie przejęcie kolejnej firmy z branży. Jesteśmy po wstępnych spotkaniach z przedstawicielami kliku niezależnych agencji interaktywnych jak i domów mediowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Naszym celem jest konsolidacja i budowa silnej, lokalnej grupy komunikacyjnej – podkreśla Maciej Hutyra, Wiceprezes Prezes Group One.

Docelowo Group One chce przejąć 1-2 podmioty do końca 2013 roku. Jednocześnie obie spółki planują do końca 2013 roku skonsolidować wyniki finansowe w nowej strukturze holdingowej.

W kolejnych latach wspólnicy Group One nie wykluczają możliwości wejścia na giełdę. Taki ruch pozwoliłby na kolejne przejęcia i konsolidowanie rynku.

W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej skala działalności ma coraz większe znaczenie, stąd nasza decyzja o połączeniu podmiotów i dalszej rozbudowie grupy, przy zachowaniu niezależności – mówi Marek Żołędziowski –  Prezes Grupy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.