Acer promuje nową linię urządzeń dotykowych

przez | 04/07/2013

acerFirma Acer rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą najnowsze urządzenia dotykowe – wszechstronne Aspire P3, będące połączeniem ultrabooka i tabletu oraz notebooki Aspire R7. Działania są kontynuacją globalnej strategii firmy wyznaczania nowych standardów dla komputerów konsumenckich. Acer skupia się na rozwoju możliwości urządzeń z ekranami dotykowymi oraz zaskakującym wzornictwie. Kampania obejmie swoim zasięgiem: prasę, telewizję, internet oraz kino.

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowościach produktowych, m.in.: Aspire P3 i Aspire R7.  Konwertowalny ultrabook Aspire P3 to – komputer zdefiniowany na nowo – wszechstronne urządzenie, które w wygodny sposób można przekształcać z ultrabooka w tablet odłączając ekran dotykowy od klawiatury.  Natomiast rewolucyjny notebook Aspire R7 – z ekranem dotykowym w wielu wymiarach – charakteryzuje ergonomiczna konstrukcja pozwalająca użytkownikom na znalezienie własnego, ulubionego sposobu interakcji z najnowszymi technologiami.

W prasie dodatkowo promowane są również tablety Acer Iconia W3, pierwszy 8-calowy tablet z Windows 8 i Iconia A1 oraz notebook Aspire V7. Kampania realizowana jest na łamach magazynów lifestylowych.

Kampania internetowa obejmuje branżowe serwisy komputerowe, portale informacyjne oraz sieć reklamową Google. Konsumenci zachęcani do zakupu najnowszych produktów, kierowani są bezpośrednio do sklepów firm Alsen i X-Kom, dystrybutorów urządzeń Acer.

Kampaniom prowadzonym w prasie i internecie towarzyszyć będą ogólnopolskie konkursy Acer w telewizji i sieci kin. Na antenie MTV w programie „Niemożliwe” widzowie będą mieli możliwość wygrania ultrabooka Aspire P3. Kampania reklamowa obejmie łącznie: niemal 200 wejść na antenę MTV, komunikację na stronie MTV.pl oraz na stronie Facebook na profilu MTV Polska. Konkurs trwa od 1-31 lipca.

W każdym Multikinie w Polsce natomiast od 19 czerwca do 10 lipca na zwycięzców konkursu czekają aż 3 notebooki Aspire R7. Spot pokazywany będzie w bloku reklamowym przed każdym seansem w Multikinie przez 3 tygodnie (Ponad 15.000 seansów w całej Polsce). W kasach kin dystrybuowanych będzie łącznie 154.000 ulotek od 26 czerwca do wyczerpania zapasów.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Acer Polska.