PromoHolding: liczby nie kłamią

przez | 01/07/2013

PromoHoldingRynek reklamy ewoluuje, a nowe możliwości związane z rozwojem Internetu wpływają na proces specjalizacji usług. Chcąc zadowolić wymagających klientów, którzy oczekują eksperckiej i kompleksowej obsługi, coraz więcej agencji tworzy wewnętrzne brandy skupiające się na określonych działaniach. W odpowiedzi na ten trend, z końcem czerwca 2013 roku powstał PromoHolding.

W skład nowej grupy reklamowej wchodzą PromoAgency, PromoPixel, drukarnia Aara oraz Seokraci. Dotychczasowe osiągnięcia firm członkowskich, w postaci 96 pracowników, 497 klientów i 10 milionów przychodu, pokazują skuteczność działań poszczególnych brandów i potencjał grupy na polskim rynku reklamowym. Planowana synergia działań zapewni klientom wszechstronną ofertę i efekty sprzedażowe, a co za tym idzie – biznesowe bezpieczeństwo.

Szczegółowe informacje o holdingu przedstawione zostały podczas konferencji pt. “Liczby nie kłamią”, która odbyła się 27 czerwca w Krakowie. Zgromadzeni w Multikinie goście – klienci i partnerzy oraz osoby z branży interaktywnej – poznali główne cele PromoHolding, a Dyrektorzy Zarządzający spółek przedstawili plany rozwoju każdej firmy.

Aleksandra Jaworska, Managing Director PromoAgency, omówiła strategiczne założenia firmy, której specjalizacją są efektywne kampanie sprzedażowe oraz wspierające je kampanie zasięgowe. W zakresie promocji sprzedaży agencja współpracuje z największymi graczami na rynku finansowym i farmaceutycznym w Polsce, a gwarantowane wyniki pozwalają na rozliczenia w systemie efektywnościowym.

O utworzonym niedawno PromoPixelu opowiadał Prezes Zarządu, Antoni Kotarba. Agencja, której specjalizacją jest webdesign, tworzy funkcjonalne i oparte o nowe technologie strony internetowe. Jeszcze przed oficjalnym uruchomieniem, PromoPixel zdobył kilka nagród i wyróżnień w dziedzinie designu.

Domeną Seokratów są działania w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych, które zapewniają widoczność w sieci i generują ruch na stronach www. Jak podsumował Robert Stolarczyk, Dyrektor Zarządzający Seokratów, w ciągu pierwszego roku działalności spółka pozyskała ponad 100 klientów, plasując się w czołówce krakowskich agencji SEO.

Drukarnia offsetowa Aara, poprzez zapewnienie wysokiej jakości druku, wspiera realizację działań BTL i prowadzonych kampanii in-store. Jak stwierdził Mateusz Bacański, Prezes Zarządu spółki, mimo największej konkurencji na rynku poligraficznym w tej części Europy, każdego roku Aara pozyskuje nowych klientów i dynamicznie zwiększa przychody.

Wszystkie firmy holdingu podkreślają przede wszystkim sprzedażowe podejście i nastawienie na efekt. Skuteczność działań potwierdza bogate portfolio spółek, zawierające projekty dla takich firm jak Deutsche Bank, ING Bank Śląski, Home Broker, Aviva, Tax Care, Colgate, Shell, BMW czy Neckermann. W ciągu ostatniego roku wszystkie spółki ściśle ze sobą współpracowały. Utworzenie kolejnych brandów spowodowało powstanie PromoHoldingu, który będzie wspierał każdą spółkę w zarządzaniu i optymalizacji działań. Pozytywnie wpłynie to na dynamiczny rozwój firm, podnoszenie kwalifikacji zespołu, a także dostęp do większej grupy klientów – wyjaśnia Ryszard Chmura, Prezes PromoHolding. – Zdobyte dotychczas doświadczenie oraz wzajemne wsparcie spółek pozwoli na dostarczenie klientom wszechstronnej oferty skierowanej na osiąganie zamierzonych celów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.