Paweł Nastula reklamuje e-papierosy Mild

przez | 25/06/2013

mildPaweł Nastula, utytułowany sportowiec sztuk walki, został twarzą kampanii reklamowej e-papierosów Mild. Popularny zawodnik będzie promował produkty  marki na billboardach, w prasie, radiu, a także w internecie i w punktach sprzedaży.

Przez półtora roku twarzą e-papierosów Mild będzie Paweł Nastula, złoty medalista olimpijski z Atlanty, dwukrotny mistrz świata i trzykrotny Europy w judo, obecnie ceniony zawodnik MMA, mający na swoim koncie walki z najlepszymi wojownikami świata.

– Zanim zdecydowałem się polecać e-papierosy, solidnie zapoznałem się z tematem e-palenia – komentuje Paweł Nastula. – Co prawda ja sam nigdy nie paliłem, wiem jednak, jak destrukcyjną rzeczą jest stres. Dlatego potrafię zrozumieć osoby, które łagodzą go nikotyną. Ważne jest jednak, żeby zminimalizować ewentualne straty zdrowotne, które w przypadku zwykłych papierosów są ewidentne. Badania dowodzą jednak, że dobrej klasy e-papierosy emitują nieporównywalnie mniej szkodliwych substancji, a do tego mogą pomóc całkowicie wyzbyć się nałogu tytoniowego. Jednak muszą to być produkty sprawdzone i przebadane, co gwarantuje tylko taki producent jak Mild – dodaje Paweł Nastula. Wykorzystanie w kampanii znanego sportowca ma na celu podkreślenie, że to produkt zdecydowanie mniej szkodliwy od zwykłych papierosów, a jego dbanie o siebie wcale nie jest niemęskie.

– Poprzez sporty walki chcemy pokazać, że e-papieros Mild skierowany jest do prawdziwych facetów – tłumaczy Adam Gabryelów, przedstawiciel Grupy Chic, do której należy marka Mild. – Kiedyś dbanie o zdrowie i atrakcyjność w oczach kobiet uchodziło za niemęskie, ale te czasy już dawno minęły. Nasze produkty emitują setki razy mniej szkodliwych substancji niż zwykłe papierosy, czego dowiedliśmy w badaniach. Do tego nie psują zapachu ubrań, ani nie niosą tak ewidentnie nieprzyjemnych konsekwencji, jak: żółte zęby, nieświeży oddech czy niezdrowa cera. Przejście ze zwykłego palenia na e-papierosy poprawia też kondycję i wytrzymałość fizyczną, a to są właśnie najlepsze atrybuty prawdziwego mężczyzny – wymienia Adam Gabryelów.

Mild:

Pierwszy prawdziwy brand e-papierosów stworzony w Polsce już w 2007 roku. Do chwili obecnej z produktów sygnowanych tym logo skorzystało już 500.000 osób, tak z Polski jak i z regionu Unii Europejskiej. E-papierosy Mild są dostępne w ponad 1000 specjalistycznych punktach sprzedaży, a w wersji jednorazowej także w sektorach FMCG i HoReCa.

Marka Mild należy do Grupy Chic, która jest jednym z europejskich liderów branży e-papierosowej i skupia w swoim portfolio także takie brandy jak Volish, Provog, P1, Aromativ czy LiQueen.

Paweł Nastula:

Paweł Nastula to polski judoka, mistrz olimpijski, dwukrotny mistrz świata oraz trzykrotny mistrz Europy. W 2005 roku zajął się mieszanymi sztukami walki (MMA) i nie zamierza rozstawać się z tym sportem. Po serii pasjonujących walk odbytych w Japonii i USA, według zasad mieszanych sztuk walki, powrócił nad Wisłę. W Polsce Nastula związał się z organizacją KSW. Po widowiskowym zwycięstwie nad Kevinem Asplundem został nowym pretendentem do tytułu mistrza wagi ciężkiej. Walka o pas odbędzie się już 28 września na gali KSW 24. Do starcia Paweł wyjdzie już w pomarańczowych barwach marki Mild.