Espago w Chicago

przez | 25/06/2013

espagoJuż w czwartek, 27 czerwca Espago będzie miało zaszczyt wziąć udział w TechWeek 2013 Chicago. Jest to trzecia edycja technologicznej konferencji, na której prezentowane są oferty najbardziej obiecujących startupów z całego świata.

Trzydniowe wydarzenie odbywające się z chicagowskim Merchandise Mart ma na celu pokazanie wielotysięcznej rzeszy ludzi ze świata biznesu najlepszych pomysłów firm, które stosunkowo niedawno rozpoczęły swoją działalność. Chociaż podstawowym kryterium jest oczywiście wiek formy i innowacyjności jej dzieła to o powodzeniu pomysłu decyduje wiele innych czynników. W obliczu zmieniającego się świata i jego problemów nie sposób nie zwracać uwagi na użyteczność, bezpieczeństwo czy wpływ jaki owe rozwiązania mają na rynku. Chociaż formuła konferencji przewiduje wyróżnienie najlepszych to  nie sposób nie odczuwać wszechobecnej atmosfery sukcesu i podekscytowania profesjonalizmem i kreatywnością wszystkich wystawców.

Z roku na rok TechWeek cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Coraz większa liczba zwiedzających i prelegentów oznacza prestiż i rangę wyróżnienia jakim jest uczestnictwo jako wystawca. Wśród nich znajdzie się również kilka polskich akcentów. Obok przedsiębiorstw, które miały szczęście być wyłonionym w konkursie organizowanym przez polski oddział Google jest też Espago – młoda firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań z zakresu płatności przez internet.

Na tle szerokiej gamy rozwiązań najbardziej eksponowaną usługa będą nowe Przelewy Espago, które łączą tradycyjną, szeroko wykorzystywaną w Europie metodę płatności z innowacyjnym rozwiązaniem. Polegają one na zastosowaniu nowej technologii łączącej zalety szybkości przekazu środków pieniężnych, raportowania płatności i bezpieczeństwa z bezkonkurencyjnymi kosztami.

Wciąż rozwijający się polski sektor e-commerce dostaje do dyspozycji kolejny produkt, który czyni prowadzenie biznesu w internecie bardziej rentownym. Właśnie tego typu rozwiązania cieszą się szczególnym uznaniem ponieważ nie tylko ułatwiają życie sprzedającym ale i stymulują rozwój sektora i co za tym idzie całej ekonomii przesuwając próg rentowności i pozwalając zaistnieć online firmom, które wcześniej nie mogły przekroczyć bariery wejścia w nowy kanał sprzedaży.

Informacje o obecności Espago na TechWeek 2013 będzie mogli Państwo znaleźć na naszym blogu oraz w kolejnych informacjach prasowych. Mamy nadzieję, że będą one dotyczyły kolejnych sukcesów Espago podczas pobytu w USA.