Letnia kampania reklamowa Neckermanna

przez | 24/06/2013

neckermannBiuro podróży Neckermann wspiera ofertę Lato 2013 działaniami reklamowymi. Kampania realizowana jest w codziennej prasie lokalnej, wielkoformatowej, na antenie radia online oraz w internecie.

─ Poprzez aktywność reklamową chcemy zachęcić klientów do wybrania Neckermanna jako bezpiecznego i sprawdzonego organizatora wypoczynku ─ mówi Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu w Neckermann Polska.

Aktywności offline i online prowadzone są w kilku kanałach. W ramach pakietu BIG Free 27 czerwca br. ukaże się reklama w 21 bezpłatnych dziennikach na terenie całego kraju. Uzupełnieniem działań reklamowych w prasie będzie obecność Neckermanna w głównych dziennikach lokalnych: Dzienniku Łódzkim, Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Zachodnim, Głosie Wielkopolskim, Gazecie Wrocławskiej, Gazecie Krakowskiej i Dzienniku Polskim. Reklama oferty letniej Neckermanna ukaże się również w magazynie podróżniczym Voyage oraz programie TV To i Owo.

neckermann reklamaRadiowe spoty reklamowe  15′ będą emitowane począwszy od 24.06.13 przez pięć tygodni, do 28.07.13 r.

Działania online skupiają się na portalach informacyjnych, m. in.: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl oraz pudelek.pl. Oprócz tego będzie też baner reklamowy na rp.pl.

Akcja reklamowa wsparta jest działaniami PR i w social media.

Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Value Media.