Z Evolution Media Net do IDMnet – kolejny partner biznesowy Platformy Mediowej Point Group

przez | 19/06/2013

idmnetPlatforma Mediowa Point Group S.A. zdecydowała się powierzyć sieci IDMnet obsługę reklamową internetowych wydań swoich tygodników. Dzięki podpisaniu umowy o współpracy serwisy Wprost.pl i Dorzeczy.pl zasiliły portfolio sieci BizAd.

Sieć BizAd, należąca do IDMnet, sukcesywnie rozwija swoją ofertę biznesowo-informacyjną. Od czerwca br. przystąpiły do niej serwisy należące do Platformy Mediowej Point Group – Wprost.pl i Dorzeczy.pl. Zasiliły one pakiety Top Management oraz SOHO sieci BizAd i jednocześnie kategorię Informacje sieci IDMnet, której zasięg wzrósł dzięki temu do ponad 5,7 miliona odsłon.

Wprost.pl to profesjonalny serwis informacyjny, obecnie najpopularniejszy w gronie witryn związanych z polskimi tygodnikami opinii. Według ostatnich danych, odwiedza go miesięcznie prawie 860 tysięcy realnych użytkowników, generujących blisko 7,5 miliona odsłon. Internauci znajdą tutaj zróżnicowane tematycznie treści, redagowane na bieżąco przez zespół dziennikarzy tygodnika (m.in. wiadomości, komentarze, opinie i blogi m.in. autorów tygodnika). Serwis oferuje także dostęp do części materiałów jeszcze przed ich ukazaniem się w druku, a także do archiwum treści publikowanych w ubiegłych latach na łamach „Wprost”. Ponadto z poziomu podstrony ewydania.wprost.pl użytkownicy mają dostęp do wszystkich wydań magazynu począwszy od 2010 roku.

Witryna Dorzeczy.pl to z kolei informacyjny serwis internetowy, który powstał w 2013 r., wraz z pojawieniem się na rynku wydawniczym nowego liberalno-konserwatywnego tygodnika „Do Rzeczy”. Zawiera rozwinięcie artykułów z wersji papierowej, liczne komentarze i blogi wideo autorów tygodnika oraz archiwum tekstów i poszczególnych wydań.

W ofercie reklamowej serwisów znajdują się wszystkie standardowe formaty reklamowe. Poza tym serwis Wprost.pl oferuje także mailingi targetowane między innymi według kryteriów zainteresowań użytkowników oraz newslettery wysyłane raz w tygodniu wraz z premierą e-wydania nowego numeru. Wydawca dysponuje bazą liczącą 300 tysięcy kont.

IDMnet odpowiada za obsługę reklamową Wprost.pl i Dorzeczy.pl na rynku agencyjnym i sieciowym.