Sterownik przyszłości w kampanii agencji S4 dla ASTOR

przez | 13/06/2013

s4Agencja Reklamowa S4 nawiązała współpracę z firmą ASTOR – dystrybutorem produktów automatyki, dostawcą rozwiązań biznesowych dla branż oraz usług konsultingowych i szkoleniowych. S4 odpowiada za kampanię promującą RXi – grupę rozwiązań z obszaru systemów sterowania dla przemysłu firmy GE Intelligent Platforms. Akcja będzie trwała do końca roku.

W ramach realizowanych dla firmy ASTOR działań S4 odpowiadało za opracowanie strategii komunikacji do wprowadzenia nowego produktu na rynek, stworzenie platformy komunikacji kampanii oraz jej realizację w zakresie kreacji, DTP, produkcji POS i nośników niestandardowych, a także działań online. Na użytek kampanii powstała dedykowana strona WWW (www.automatykajutra.pl) oraz prezentacja na ekran dotykowy. Kampania będzie prowadzona w prasie branżowej oraz w Internecie, zaplanowane zostały także spotkania biznesowe – cykl imprez „ASTOR Tour – Tradycyjnie nowocześni”. Przygotowano również materiały BTL – broszury, zaproszenia, niestandardowe POS-y.

Kampania koncentruje się wokół PACSystems RXi Controller – urządzenia odpowiedzialnego za sterowanie i kontrolę pracy obiektów przemysłowych. „To kompaktowe urządzenie w najbliższych latach zmieni oblicze przemysłu” – przekonuje Piotr Adamczyk, product manager z firmy ASTOR. „PACSystems RXi Controller jako jeden z pierwszych na rynku będzie pozwalał na zdalny dostęp z poziomu urządzeń wyposażonych w system Android. Dzięki temu daje on możliwość lepszej integracji z otoczeniem przemysłowym, a z pomocą dowolnego smartfona będzie można nadzorować pracę oraz stany awaryjne instalacji oraz prowadzić zdalny serwis z dowolnego miejsca na ziemi”.

Ze strony S4 za działania dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska – account manager, Łukasz Skotnicki – strategic planner, Łukasz Skalik – creative group head, Dominik Wąsik – senior art director, Piotr Żarczyński – senior copywriter. Za działania online odpowiadają S4 i DRIIM.