ŁubuDubu PR rozpoczyna obsługę MotoRaporter.com

przez | 05/06/2013

motoraporterMotoRaporter, ogólnopolska sieć ekspertów motoryzacyjnych, rozpoczyna współpracę z agencją ŁubuDubu PR, która zajmie się relacjami z mediami oraz budowaniem świadomości i wizerunku nowej marki na rynku, a także edukacją rynku odnośnie zalet zdalnego sprawdzania używanych samochodów przez ekspertów.

Rozpoczęcie współpracy jest efektem wygranego przez ŁubuDubu PR przetargu przeprowadzonego przez spółkę Caliope, właściciela marki MotoRaporter.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Firma nie ujawnia nazw pozostałych agencji biorących udział w konkursie.

MotoRaporter to ogólnopolska sieć niezależnych „terenowych” ekspertów samochodowych. Ekspertami są przede wszystkim rzeczoznawcy współpracujący z towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz mechanicy z autoryzowanych salonów. W tym momencie sieć ekspertów MotoRaporter to ok. 200 osób w całym kraju, docelowo do końca 2013 roku ma ich być ok. 400.

Poprzez dokumentację stanu pojazdu, dokonaną w 24 godziny od momentu zlecenia, MotoRaporter zapewnia potencjalnemu kupującemu wiarygodne informacje dotyczące kondycji najważniejszych elementów stanu wizualnego i technicznego auta. Dzięki temu, bez straty czasu związanego z koniecznością jeżdżenia po kraju, można sprawdzić zgodność faktycznego stanu auta z ogłoszeniem, nawet jeśli samochód znajduje się kilkaset kilometrów od naszego miejsca zamieszkania.

Korzystanie z usług MotoRaportera jest bardzo proste – wystarczy złożyć zamówienie poprzez stronę www.MotoRaporter.com – pozostawić swoje dane kontaktowe i link do interesującego nas ogłoszenia w Internecie, dokonać płatności przelewem lub kartą kredytową. Następnie Ekspert MotoRaportera kontaktuje się z właścicielem auta lub właścicielem komisu, w którym oferowane jest auto, dokonuje oględzin i w ciągu 24 godzin przesyła zamawiającemu raport opisujący dokładnie stan pojazdu. Cena takiej usługi to 249 zł i dotyczy ona oględzin dokonanych na terenie całego kraju.

W ramach usługi MotoRaporter zamawiający otrzymuje standardowy obszerny i kompleksowy raport w wersji elektronicznej, opisujący kluczowe cechy stanu zużycia samochodu oraz kilkadziesiąt dodatkowych zdjęć (przykładowy raport: http://motoraporter.com/raport/4vlon).

lubu dubuAgencja ŁubuDubu PR istnieje od 2009 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. agencje reklamowe i domy mediowe (Red8 Advertising, Codemedia), agencje interaktywne (Digital One, Biuro Podróży Reklamy), firmy z obszaru performance marketingu (Novem, ClickQuickNow), spółki giełdowe (Eurotel, Polfa Warszawa), firmy IT (BB Elements, SuperHost.pl, SmartMedia, iBillboard), oraz internetowe start-upy (Szafa.pl, Hotprice.pl, MedTube, WakacyjnyWynajem.pl), czy zagraniczne marki debiutujące na polskim rynku (JJ Cole Collections, Belly Bandit).