Ogilvy Action dla PAYBACK informuje o nowych partnerach Programu

1 Loyalty Partner, Ogilvy Action, PAYBACK

ogilvyactionW ramach stałej współpracy z Loyalty Partner Polska, właścicielem Programu PAYBACK, agencja Ogilvy Action przygotowała kampanię informującą o dołączeniu do programu nowych partnerów z Grupy HDS.

Do grona partnerów Programu dołączyły kawiarnie So!Coffee, sieć sklepów 1minute, największa sieć sprzedaży detalicznej prasy Relay oraz sklepy Inmedio. Od kwietnia 2013 w punktach sprzedaży nowych partnerów Programu PAYBACK konsumenci znajdują materiały kontekstowe POSM, informujące o możliwości zbierania punktów przy korzystaniu z ich usług. Materiały kreatywne zostały stworzone odrębnie dla każdego partnera, nawiązując do rodzaju oferowanych przez niego usług i produktów. W nowych miejscach, za pomocą specjalnych terminali, kupujący mają także możliwość płacenia punktami Programu.

Za kreację i przygotowanie komunikacji w punktach sprzedaży nowych partnerów odpowiada agencja Ogilvy Action.

PAYBACK jest największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym. Dynamiczny rozwój i stałe pozyskiwanie nowych partnerów, pozwala PAYBACK odpowiadać na bieżące potrzeby zakupowe uczestników Programu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu