Magnolia ukwiecona na Dzień Mamy

1 Dzień Matki, Magnolia Park, Tomasz Waszkiewicz

magnolia parkNajbliższy weekend w Magnolia Park będzie poświęcony obchodom Dnia Matki. Z tej okazji centrum handlowe zamieni się w prawdziwy ogród pełen pięknych wiosennych kwiatów i drzewek. Mieszkańcy Wrocławia będą mieli okazję kupić niezwykłe bukiety dla swoich mam, korzystając przy tym z porad profesjonalistów.

Impreza pod hasłem „Święto Kwiatów, Święto Mam” będzie trwała przez dwa dni, 25 i 26 maja. W godzinach 9:00-21:00 przy wejściu nr 1, w pobliżu salonu Empik, będą działały stoiska z kwiatami oraz akcesoriami florystycznymi, przy których wrocławianie będą mogli skomponować unikalny bukiet dla mamy oraz uzyskać porady specjalistów na temat tworzenia kompozycji kwiatowych, zarówno bukietów, jak i ikeban, oraz pielęgnacji roślin, zwłaszcza tych wymagających, jak np. drzewka bonsai. Obchodom Dnia Matki w Magnolia Park będą towarzyszyły pokazy, prelekcje i warsztaty florystyczne prowadzone przez profesjonalnych florystów i bukieciarzy. Nie zabraknie również konkursu na najpiękniejszy bukiet dla mamy.

W tym sezonie dominują odważne, wyraziste kompozycje w barwach kolorów tęczy. Osobom preferującym bardziej stonowane barwy floryści polecają romantyczne, pastelowe bukiety, w których dominuje jeden kolor w różnych odcieniach, lub cieniowane, w których zestawiane są kwiaty od najciemniejszych do najjaśniejszych. Najmodniejsze tej wiosny są piwonie, ogrodowe róże i eustoma. Wszystkie przypominają o szacunku, miłości, wdzięczności oraz tradycji, dlatego będą świetnym prezentem dla każdej mamy.

„Mama to jedna z najważniejszych osób, dlatego z radością celebrujemy jej święto. W Dniu Matki chcemy w sposób szczególny podziękować naszym mamom za ich obecność, poświęcenie, troskę i uwagę, jakimi obdarzają nas od pierwszych chwil życia. W Magnolia Park wrocławianie znajdą całe mnóstwo prezentowych inspiracji w sklepach naszych najemców, a także stoiska z pięknymi kwiatami, których tego dnia nie może zabraknąć w wazonie żadnej mamy” – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 m2, a dalsze inwestycje są właśnie realizowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 018 miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Magnolia Park znajdują się: Aldo, Almi Decor, C&A, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket TESCO. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Magnolia Park stanowi również miejsce spotkań dla lokalnej społeczności ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane zarówno wewnątrz centrum, jak i w amfiteatrze na świeżym powietrzu.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu