Pepsi odlicza do przyjazdu Beyonce i rozdaje bilety na jej warszawski koncert

pepsicoBeyonce, gwiazda muzyki pop oraz globalna twarz marki Pepsi, już za dwa tygodnie wystąpi na koncercie w Warszawie, będącym częścią jej światowego tournee, „The Mrs. Carter Show World Tour”. Z tej okazji Pepsi zaprasza polskich fanów do wspólnego odliczania do wizyty Beyonce w Polsce, które odbywa się na profilu Facebook marki. W zabawie do wygrania są bilety na warszawski koncert gwiazdy oraz puszki Pepsi z limitowanej edycji z wizerunkiem artystki.

Na www.facebook.com/PEPSIpl rusza odliczanie do warszawskiego koncertu Beyonce! Od 14 maja Pepsi zaprasza do stworzenia unikatowego powitania dla gwiazdy. Fani mogą nadsyłać zdjęcia, na których trzymają kartki z powitaniem. Z wybranych zdjęć zostanie stworzona animacja, którą Pepsi opublikuje w dniu przyjazdu Beyonce do Polski. Autorzy najciekawszych fotografii będą mieli okazję „powitać” artystkę osobiście – do wygrania są bowiem podwójne bilety na koncert Beyonce, który odbędzie się już 25 maja w Warszawie!

To nie koniec atrakcji, które marka przygotowała dla swoich fanów i miłośników Beyonce. Również od 14 maja na profilu Pepsi na Facebooku (www.facebook.com/PEPSIpl) fani artystki mogą brać udział w konkursie, gdzie nagrodami są zestawy puszek z limitowanej edycji z wizerunkiem Beyonce. By stanąć do walki o nagrody, należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, dotyczące wizyty Beyonce w Polsce. Każdego dnia konkursu będzie pojawiało się nowe pytanie, a osoba, która odpowie na nie w najciekawszy, najbardziej kreatywny sposób, otrzyma zestaw 24 puszek Pepsi z wizerunkiem gwiazdy.

Przyjazd Beyonce do Polski w ramach jej światowego tournee ma szczególne znaczenie dla Pepsi. Marka podpisała niedawno z piosenkarką kontrakt, na mocy którego Beyonce stała się globalna twarzą Pepsi. Marka została również sponsorem trwającej obecnie trasy koncertowej Beyonce, „The Mrs. Carter Show World Tour”. W ubiegłym miesiącu miała miejsce światowa premiera spotu reklamowego Pepsi z udziałem Beyonce, zatytułowanego „Mirrors”, w którym piosenkarka przypomina swoje poprzednie wcielenia  artystyczne. Spot wyświetlany jest w telewizji, można go również obejrzeć na oficjalnym profilu Pepsi na www.youtube.com/pepsi. W sklepach dostępne są już także puszki Pepsi z limitowanej edycji, z wizerunkiem Beyonce.

Beyonce jest związana z Pepsi od 2002 roku, kiedy wzięła udział w kampanii reklamowej marki, w którą zaangażowani byli również Britney Spears, David Beckham, Jennifer Lopez oraz P!NK.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu