50 000 fanów nie może się mylić! Mike Tyson w Polsce

1 BLACK Energy, Facebook, GRUPA 365NET, Mike Tyson, Tomasz Orzechowski

365 netPięćdziesiąt tysięcy fanów nie może się mylić. Fan page BLACK Energy najbardziej popularnego w Polsce napoju energetycznego właśnie zanotował okrągłą liczbę 50 000 fanów. Zbiegło się to z wizytą w Polsce Mike’a Tysona – ambasadora marki Black.

Kolejny wzrost liczby fanów Black Energy na fan-page’u facebook.com/BlackEnergyDrink spowodowany został nie tylko lawinowo rosnącym zainteresowaniem mediów wizytą Tysona w Polsce, ale też nietuzinkowym konkursem jaki dla fanów w formie interaktywnej aplikacji na Facebooku zorganizowała GRUPA 365NET.

Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą, jaką jest Mike Tyson – to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Wyróżniony fan spotka się z Tysonem na planie zdjęciowym do nowej reklamy BLACK’a, co dodaje smaczku całej akcji. – mówi Tomasz Orzechowski, manager zarządzający GRUPY 365NET.

W zaprojektowanej przez GRUPĘ 365NET aplikacji inaugurującej przylot Tysona do Polski fani marki zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, w ponad 5 500 grach, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych.

Poza wyróżnionym przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: „Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi”, „Black Energy postawi Cię na nogi” czy „Black Energy – twoja ciemna strona mocy”. Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB’u BLACK Energy.

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike’a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej na fan pageu marki BLACK odpowiada GRUPA 365NET, która też odpowiedzialna jest za kampanię BLACK w Internecie i celebrity endorsment czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu