Audyt sklepu, czyli strategia na start e-biznesu

1 e-biznes, e-commerce, RedCart.pl, sklep internetowy

redcartWiększość sprzedawców online zastanawia się nad audytem sklepu dopiero, gdy zauważy spadek sprzedaży. Warto jednak myśleć perspektywicznie i przeanalizować sklep internetowy jeszcze przed jego otwarciem. Fachowa porada i konkretne wskazówki co należy poprawić, mogą skutecznie wpłynąć na efektywność e-biznesu już na starcie.

Gdy planujesz otworzyć swój pierwszy sklep internetowy, pojawia się wiele pytań i wątpliwości, czy wszystko zostało zrobione właściwie, czy mój e-biznes będzie efektywny? Rozwiązaniem jest audyt sklepu, czyli analiza i porada w jednym. Wskazane błędy i praktyczne wskazówki mogą w prosty sposób pomóc stawiać pierwsze kroki w e-handlu.  Jest to o tyle proste, że są dostawcy oprogramowania sklepów internetowych, którzy umożliwiają darmowe konsultacje z wieloletnimi praktykami e-commerce. Przykładowo w RedCart.pl,  przy zakładaniu swojego pierwszego sklepu internetowego, otrzymujesz jego bezpłatny audyt w ramach każdego pakietu. Dzięki temu wkraczasz do e-handlu mając pewność, że właściwie przygotowałeś swój e-biznes.

Co zyskujesz poprzez audyt? Szczegółową analizę swojego e-sklepu pod względem różnorodnych kryteriów jak: funkcjonalność sklepu, design, promocja, aspekt prawny, proces składania zamówienia przez klientów i wiele innych. Dodatkowo, doświadczeni specjaliści z branży e-commerce wskażą Ci ewentualne błędy oraz podadzą konkretne wskazówki, które pozytywnie wpłyną na efektywność Twojego e-sklepu. Dowiesz się co możesz poprawić, oraz z jakich narzędzi funkcjonalnych i marketingowych możesz skorzystać by w przyszłości generować wyższą sprzedaż. Decydując się na audyt jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży zyskasz obiektywną i profesjonalną ocenę swojego sklepu www, oraz przydatną wiedzę potrzebną przy prowadzeniu każdego e-biznesu. Poza aspektem technicznym i wizualnym, Twój sklep zostanie przeanalizowany pod kątem efektywności oraz zgodności z prawem.

Profesjonalni dostawcy oprogramowania sklepów internetowych stawiają na wieloaspektową pomoc i wsparcie dla osób, które rozpoczynają swój e-biznes. Przykładowo, nowi klienci RedCart.pl, którzy aktywują sklep internetowy do końca maja br. przy rocznej opłacie w dowolnym pakiecie, otrzymają bezpłatny audyt swojego sklepu. Dodatkowo, wszyscy sprzedawcy w RedCart mają możliwości stałego kontaktu z Działem Obsługi Klienta, otrzymując profesjonalne porady i wskazówki odnośnie oprogramowania i funkcjonowania sklepu poprzez infolinię, LiveChat, wewnętrzne zgłoszenia, e-mail czy formularz kontaktowy.

Wybór dostawcy oprogramowania, to wybór wieloletniego partnera biznesowego. Warto więc postawić na profesjonalistów, który będą służąc swoją wiedzą i doświadczeniem. Tylko wtedy będziesz mógł zamienić swój e-biznes w e-sukces.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu