Agencja reklamowa Opcom dla NIVEA Invisible

1 Anna Kotaś, DM MEC, DraftFCB, NIVEA Invisible, Opcom, Paweł Kaczorowski, Piotr Młynek

opcomAgencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na opracowanie kampanii online dla marki NIVEA Invisible. Kampania wystartowała dnia 9 maja 2013 i przebiegać będzie pod hasłem: „Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!”

Do zadań agencji należało opracowanie adaptacji formatów prasowych i telewizyjnych, które zaangażują użytkownika online i wykorzystają potencjał zasięgu komunikacji do budowania wizerunku NIVEA Invisible. W konsekwencji powstała linia kreatywna do landing page`a  i  kampania display, spójne z hasłem wykorzystywanym w działaniach w innych mediach. W kampanii wykorzystane są kolory biały i czarny, które doskonale wpisują się w charakter i właściwości produktu NIVEA Invisible.

Sesja zdjęciowa na potrzeby kampanii została zrealizowana w Diamonds Factory Studio. Za projekt, ze strony agencji odpowiadają Anna Kotaś (senior account manager), Leszek Łuczyn (creative director), Paweł Kaczorowski (creative art director), Piotr Młynek (communications strategist). Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy MEC.

Działania online są elementem większej kampanii prasowej i telewizyjnej,  gdzie za kreacją stoi DraftFCB, a za zakupem mediów MEC.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu