Tanio i jeszcze taniej – środkowy „Dzień Supercen” na Lukoilu

1 Dzień Supercen, Lukoil, Piotr Żuromski

lukoil8 maja 2013 roku sieć stacji paliw LUKOIL rozpoczyna promocyjną kampanię sprzedażową o międzynarodowym zasięgu. Akcja „Dzień Supercen” potrwa do 5 czerwca. W tym czasie w każdą środę kierowcy będą tankowali na stacjach LUKOIL taniej niż zwykle. Promocja wspierana jest kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz materiałami reklamowymi na stacjach paliw.

W ramach akcji „Dzień Supercen” LUKOIL proponuje rozwiązanie umożliwiające planowy i ekonomiczny zakup paliw. W każdą środę od 8 maja do 5 czerwca 2013, przez całą dobę kierowcy mogą tankować jeszcze taniej niż zwykle.

Akcja promocyjna, której hasłem przewodnim jest „W środę dzień supercen – zatankuj na tydzień”, to okazja do obniżenia kosztów związanych z zakupem wszystkich rodzajów paliwa.

Celem kampanii jest zachęcenie i przekonanie nowych klientów do korzystania ze stacji LUKOIL oraz wypróbowania oferty paliw o bardzo dobrej jakości. Niska cena obowiązująca w dni promocyjne ma także za zadanie nagrodzić klientów, którzy regularnie korzystają z oferty LUKOIL.

„Dzień Supercen” to kontynuacja akcji z poprzednich lat, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów. To skłoniło nas do powtórzenia akcji – podkreśla Piotr Żuromski, Dyrektor Sprzedaży LUKOIL Polska sp. z o.o., i dodaje – Przez najbliższe pięć tygodni, w każdą środę, przez całą dobę benzyna, olej napędowy oraz autogaz będą sprzedawane z atrakcyjnym rabatem. Różnice w cenach paliw na stacjach LUKOIL w stosunku do stacji konkurencyjnych mogą być znaczące.

Akcji towarzyszy kampania outdoorowa widoczna na stacjach paliwowych marki. Spoty reklamowe można usłyszeć w wielu stacjach radiowych, m.in.: RMF, ZET, Eska, Tok FM i innych. Za kreację kampanii odpowiada czeska agencja reklamowa EUFORUM. Plan mediowy został przygotowany przez OMD.

Kampania ma miejsce w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej: obejmuje też Węgry, Czechy i Słowację.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu