Deezer i Google jeszcze bardziej zintegrowane

1 Clement Cezard, Deezer, Google

deezerPo ogłoszeniu informacji, że serwis Deezer znalazł się wśród ograniczonej liczby aplikacji, które mają być zawarte w rozszerzonym wyszukiwaniu Google, Clement Cezard, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Deezer, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni, że Deezer i Google są coraz bardziej zintegrowane! Wkrótce użytkownicy Deezer będą w stanie zalogować się do swojego konta za pośrednictwem Google+. Z kolei podczas wyszukiwania hasła „Deezer” w Google.com, zobaczą popularne aktywności i trendy w serwisie, w głównych wynikach wyszukiwania. Nowa funkcja wystartuje w ciągu kilku najbliższych tygodni i pozwoli 26 milionom fanów muzyki (także tym, którzy nas jeszcze nie odkryli) poczuć radość z poszukiwania i dzielenia się nową muzyką”.

Więcej informacji na blogu: http://blog.deezer.com/

Deezer to międzynarodowy serwis muzyczny oferujący niezwykłe i zindywidualizowane doświadczenia muzyczne dla ponad 32 milionów użytkowników w przeszło 180 krajach na świecie. Posiadając ponad 3 miliony subskrybentów, blisko 1,5 miliona fanów na Facebook’u oraz 100 milionów playlist, Deezer każdego dnia pozwala cieszyć się fanom w nieograniczony sposób muzyką z całego świata. Zapewnia dostęp do ponad 20 milionów utworów muzycznych, które można odtwarzać na wszystkich dostępnych nośnikach – smartphonach, tabletach, laptopach czy komputerach stacjonarnych – w dowolnym czasie. Misją Deezera jest odkrywanie muzyki i dzielenie się nią z fanami za pomocą indywidualnie dobranych do każdego kraju rekomendacji muzycznych, zgodnych z aktualnie panującymi trendami. Dzięki międzynarodowej współpracy z Facebookiem, Deezer dzieli się muzyką z odbiorcami na całym świecie. Partnerem serwisu w Polsce jest Orange, dzięki któremu z usług Deezera korzysta już przeszło 50 tys. klientów operatora. Abonenci którzy korzystają z oferty Deezer w taryfach Orange są zwolnieni z opłat za transmisję danych do aplikacji. By uaktywnić konto Orange w Deezer, wystarczy wejść na stronę www.deezer.com i kliknąć w opcję zaloguj się.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu