Cinema City i New Age Media wprowadzają nowy format reklamy off-screen

Dom reklamy kinowej New Age Media poszerza swoją ofertę komunikacji w przestrzeni kin poza ekranem (tzw. off-screen) o nowe nośniki reklamowe – Digital Poster Boxes, czyli cyfrowe ściany. Już od 10 maja nowy format będzie dostępny dla reklamodawców w 5 kinach Cinema City zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach.

Nośniki umożliwią osiąganie nowych efektów wizualnych. Oprócz emisji spotu na wszystkich ekranach jednocześnie  możliwe będzie wyświetlanie  reklam w sposób odpowiednio zsynchronizowany kolejno na poszczególnych ekranach np. auto będzie mogło przejeżdżać z jednego ekranu na drugi, co umożliwi wywołanie niezwykłych impresji. „Technologia ta znacznie uatrakcyjnia i poszerza możliwości kreowania stałej komunikacji off-screen” – podkreśla Marta Weczera, Marketing Manager w NAM International. Treści mogą zmieniać się w  określonych odstępach czasowych. Oferta  przewiduje około 70 cyfrowych ekranów reklamowych na jedno kino. Digital Poster Boxes w pierwszej kolejności trafią jako stały element wyposażenia i oferty reklamowej do największych kin Cinema City: Galeria Mokotów,  Arkadia, Manufaktura, Silesia i  Bonarka.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu