Dom reklamy kinowej New Age Media poszerza swoją ofertę komunikacji w przestrzeni kin poza ekranem (tzw. off-screen) o nowe nośniki reklamowe – Digital Poster Boxes, czyli cyfrowe ściany. Już od 10 maja nowy format będzie dostępny dla reklamodawców w 5 kinach Cinema City zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach.
Nośniki umożliwią osiąganie nowych efektów wizualnych. Oprócz emisji spotu na wszystkich ekranach jednocześnie możliwe będzie wyświetlanie reklam w sposób odpowiednio zsynchronizowany kolejno na poszczególnych ekranach np. auto będzie mogło przejeżdżać z jednego ekranu na drugi, co umożliwi wywołanie niezwykłych impresji. „Technologia ta znacznie uatrakcyjnia i poszerza możliwości kreowania stałej komunikacji off-screen” – podkreśla Marta Weczera, Marketing Manager w NAM International. Treści mogą zmieniać się w określonych odstępach czasowych. Oferta przewiduje około 70 cyfrowych ekranów reklamowych na jedno kino. Digital Poster Boxes w pierwszej kolejności trafią jako stały element wyposażenia i oferty reklamowej do największych kin Cinema City: Galeria Mokotów, Arkadia, Manufaktura, Silesia i Bonarka.