Startuje kampania reklamowa Leitz Complete mająca na celu wprowadzenie na polski rynek nowej międzynarodowej marki oferującej akcesoria do urządzeń firmy Apple. Kampania potrwa 3 miesiące.
Motywem przewodnim kampanii jest akcja konkursowa prowadzona na polskiej stronie firmy Esselte (Esselte.pl) będącej właścicielem marki Leitz Complete. W ramach konkursu każdy kto odpowie na 3 proste pytania dotyczące używania produktów Apple i akcesoriów do nich, będzie miał szansę na wygranie dowolnego produktu Leitz Complete.
Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą SEM w Google.pl. Za emisję reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.
– Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie zarówno w obszarze social media marketingu, jak i SEO/SEM. Bardzo się cieszę, że wspólnie będziemy mieli okazję wspierać rynkowy debiut marki Leitz Complete i zainteresować tą marką również polskich klientów – mówi Anna Jerzmanowska, trade marketing manager w Esselte Poland.
Esselte to międzynarodowa firma ze szwedzkimi korzeniami. Ma w ofercie około 20 tysięcy innowacyjnych produktów biurowych dostępnych w ponad 120 krajach na całym świecie.
Esselte to cztery uznane marki: Leitz, Esselte, Rapid i Xyron.
Leitz – obecnie lider na europejskim rynku produktów biurowych – już od ponad 130 lat produkuje wysokiej jakości artykuły do archiwizowania i zarządzania dokumentami oraz organizacji przestrzeni biurowej. W tym czasie marce udało się zdystansować konkurentów w Niemczech i stać się wyznacznikiem standardów w archiwizacji dokumentów przy użyciu segregatorów z mechanizmem dźwigniowym w całej Europie.
Leitz Complete (http://www.youtube.com/watch?v=b-Qh6VMmCyY) to nowa marka stworzona przez Leitz, pod którą sprzedawane są akcesoria do urządzeń mobilnych firmy Apple. W najbliższym czasie jej oferta produktowa poszerzona zostanie dodatkowo o akcesoria do smartfonów Samsung.