Sotrender rozpoczyna analizy Twittera i YouTube

przez | 10/04/2013

sotrenderSotrender rozpoczął nowe stadium rozwoju swojej aplikacji, wprowadzając analizę statystyk profili firmowych na Twitterze i YouTube. Dotychczas firma koncentrowała się przede wszystkim na rozwoju zaawansowanych opcji dla Facebooka, który jest nie tylko najpopularniejszym serwisem świata, ale też najczęstszym polem działań dla marketerów. Obecnie w ramach jednego interfejsu oferujemy pomiar działań w kolejnych popularnych serwisach społecznościowych.

„Obecnie trwają zamknięte beta testy, przeznaczone tylko dla klientów Sotrendera. Celem tej fazy beta testów jest zebranie opinii klientów i doprecyzowanie ich potrzeb, a jednocześnie poszerzenie naszej bazy profili firmowych w tych kanałach.” – mówi dr Jan Zając, CEO i współtwórca Sotrendera. „Na razie kierujemy się przede wszystkim do firm, z którymi już współpracujemy. W najbliższych dniach udostępnimy nasze rozwiązanie także dla firm i osób nie będących naszymi klientami. W krótkim czasie planujemy rozwój kolejnych funkcjonalności opartych na danych zaciąganych z Twittera i YouTube.”

Warto podkreślić, że technologia Sotrendera umożliwia dokładny podgląd działań konkurentów w mediach społecznościowych. Co istotne dane pokazywane są w kontekście całych kategorii produktowych czy też specyficznych branż. Takie rozwiązania pozwalają w łatwy sposób dokonać przeglądu rynku. Dzięki rozszerzeniu oferty, na bieżąco aktualizowana obecna baza kilkudziesięciu tysięcy Facebookowych stron z całego świata zostanie uzupełniona o dane z Twittera oraz Youtube.

Sotrender pomaga w analizowaniu i optymalizacji działań w social media. Jest to niezależna, polska firma analityczna, założona przez doświadczonych badaczy Internetu. W ciągu niespełna 2 lat stała się krajowym liderem badań social media, ustanawiając nowe standardy pomiaru. Posiada ponad 170 klientów w 17 krajach, w tym największe agencje interaktywne i social mediowe oraz duże firmy z sektorów bankowości, telekomunikacji czy FMCG. Zespół Sotrendera często wypowiada się w mediach i jest obecny na najważniejszych konferencjach i wydarzeniach branżowych.