Ruszyła nowa kampania Intermarché

1 Intermarché, ITM, Krzysztof Waligórski

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intermarché. Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych tej sieci, emitowane będą do początku czerwca.

Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. W pierwszym etapie kampanii wyświetlane będą dwa rodzaje spotów: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą podkreślały promocyjne ceny wybranych artykułów, ale także całych asortymentów produktowych, a tym samym możliwość zrobienia tanich zakupów w supermarketach Intermarché.

-Poprzez nową kampanię wizerunkową chcielibyśmy zwrócić uwagę na atuty naszej sieci sklepów: atrakcyjne ceny sprzedawanych produktów, liczne promocje na dobrej jakości artykuły spożywcze, a także wygodę robienia zakupów w naszych supermarketach związaną ze sprzyjającą im powierzchnią oraz korzystną, bliską klientom, lokalizacją sklepów – podkreśla Krzysztof Waligórski, Pełnomocnik Zarządu ITM Polska Sp. z o.o.

Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą na antenie: TVP 1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych dwóch ostatnich stacji telewizyjnych.

W ramach prowadzonej kampanii, w okresie Wielkanocy pojawiły się także spoty promujące świeże wyroby produkowane w wędzarniach działających na terenie sklepów Intermarché, w tym najlepsze produkty wędliniarskie wyróżnione w Ogólnopolskim Konkursie Wędliniarskim „Kryształowy Tasak”.

Za kreację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Opus B, natomiast za zakup mediów Dom Mediowy Starcom.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą, prowadzone równolegle, działania BTL.

Spoty wizerunkowe Intermarché można obejrzeć również na YouTube: http://youtu.be/otgaI7BcnXQ.

Informacje o Grupie Muszkieterów oraz Intermarché w Polsce

intermarcheGrupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 210 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 181 sklepów Intermarché. Supermarkety spożywcze zlokalizowane są przede wszystkim w małych i średnich miejscowościach, zamieszkałych przez 20-70 tys. mieszkańców. Rozwojem sieci Intermarché kieruje spółka ITM Polska. W 2012 r. obroty sieci wyniosły ponad 39 mld euro. Muszkieterowie są obecni w 6 krajach Europy, w tym w Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu