Hi 5ive – nowa siła na rynku agencji

1 Hi 5ive, Mateusz Tumas, Mobile Wings Group, Trends 4 Brands

hi 5iveWrocławska agencja social media Trends 4 Brands została przyłączona do Mobile Wings Group. Efektem fuzji jest nowopowstały brand – Hi 5ive.

Hi 5ive Ltd. oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu mediów społecznościowych, monitoringu sieci oraz marketingu mobilnego. Główna siedziba spółki mieści się w Londynie. W Polsce oddziały znajdują się we Wrocławiu i Warszawie.

Na czele działu strategii w Hi 5ive stanie Grzegorz Janaś. Za kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz będzie odpowiadał Mateusz Tumas. Działem Social Media pokieruje manager, wybrany w trwającym właśnie drugim etapie rekrutacji.

„Dynamika dzisiejszego biznesu nie pozwala na ospałość. Połączenie sił i kompetencji to odpowiedź na potrzeby dużych brandów. Osobno specjalizowaliśmy się w węższych dziedzinach, teraz mamy pełne zaplecze, aby obsłużyć każdego klienta.“ – komentuje fuzję Mateusz Tumas. I dodaje – „Zapraszamy firmy do kontaktu i sprawdzenia naszych możliwości.”

Większościowym udziałowcem w Hi 5ive jest brytyjski podmiot inwestycyjny Corpus Invest Ltd., posiadający udziały także w Mobile Wings Interactive.

Do najważniejszych klientów grupy należą m.in.: Philips, Danone, Haribo, Maspex, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Pennsylvania Partnerships Abroad Ltd.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu