Agencja Allegro zrealizowała konferencję dla Coca-Cola HBC Polska. Dwudniowe wydarzenie, w którym wzięło udział 500 osób, odbyło się w połowie lutego 2013 w Hotelu Narvil w Serocku.
Spotkanie zorganizowano w piłkarskiej konwencji, na specjalnie zbudowanym stadionie. Wydarzeniu towarzyszył szereg animacji i warsztatów integracyjnych, w tym m.in. wspólna budowa niezwykłej maszyny Coca-Coli.
Do realizacji eventu wykorzystano najnowsze rozwiązania multimedialne. Zastosowano m.in. imponujące ekrany z projekcją 360 stopni, zbudowane wokół całego stadionu.
Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową organizację eventu, w tym: logistykę, scenografię, przygotowanie techniki, produkcję materiałów wizyjnych oraz zapewnienie wszystkich atrakcji.
Agencja Allegro jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych firm o profilu event i PR na polskim rynku, świadczącą usługi w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klienta – organizacji wydarzeń, PR, CSR, BTL, New media, guerilla marketing, ambient, roadshows, produkcji wydarzeń kulturalnych, działania Incoming i Incentive. Więcej szczegółów znajduje się na stronie internetowej www.allegro.com.pl.