Podpisana umowa z partnerem ze Stanów. Przeprowadzenie kilkudziesięciu spotkań biznesowych z potencjalnymi partnerami krajowymi i zagranicznymi. Wypromowanie usług SARE i Grupy Kapitałowej. To najważniejsze cele SARE jakie udało się osiągnąć na targach CeBIT 2013.
Przedstawiciele SARE wrócili z największych technologicznych targów na świecie z nowymi kontaktami i kontrahentami, a także podpisana umową partnerską dotyczącą sprzedaży systemu w Stanach Zjednoczonych.
– Największym sukcesem jest podpisanie umowy z partnerem ze Stanów. Zainteresowanie naszą firmą i systemem było bardzo duże. Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt konkretnych rozmów biznesowych dotyczących korzystania z systemu SARE, ale także integracji i nowych rozwiązań, które wprowadzamy do naszej usługi. – komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.
W tym roku aktywność SARE w części konferencyjnej targów była bardzo duża. Cztery prezentacje Eweliny Koch, Business Development Managera SARE oraz Wojciecha Słowika, New Business Managera SARE zostały przyjęte z dużym entuzjazmem. Poruszone zostały aspekty remarketingu i marketingu automation w dziedzinach e-commerce, mobile oraz sales a także przedstawiono nowe funkcjonalności systemu i korzyści z integracji e-mail marketingu z zewnętrznymi systemami.
– SARE jest obecne w 35 krajach na całym świecie. Pozyskanie nowych kontaktów i partnerów na targach CeBIT 2013 pozwalają na poszerzenie działań o nowe rynki, tym bardziej że SARE od kilku miesięcy coraz intensywniej działa globalnym rynku e-mail marketingu.- dodaje Tomasz Pruszczyński.
Targi CeBIT 2013 odbyły się w dniach 5-9 marca w Hanowerze w Niemczech. W tym roku Polska była partnerem strategicznym targów.