Agencja Unlimited wygrywa w przetargu na markę 4FLEX z portfolio Valeant

Agencja UNLIMITED wygrała przetarg na przygotowanie nowej propozycji pozycjonowania i kampanii dla marki 4FLEX.

Zadaniem agencji było opracowanie i kodyfikacja koncepcji pozycjonowania, na bazie którego docelowo przygotowana została również platforma komunikacji dla marki i zrealizowana została kampania mediowa.

Nowy projekt dla 4FLEX rozpoczyna realizowany przez producenta proces re-launchu marki, po jej przejęciu i włączeniu do swojego portfolio.

Komunikacja opiera się na pokazaniu faktu, że brak sprawnych stawów powoduje pewne, bardzo konkretne, znane konsumentom i zdecydowanie nielubiane ograniczenia. Marka zmienia swoje podejście do komunikacji, która ma charakter dużo bardziej zorientowanej na konsumenta, niż miało to miejsce do tej pory. Przy takim podejściu marka dostrzega szansę dla siebie na wzrost, operując na bardzo konkurencyjnym rynku preparatów na stawy.

4FLEX to nowoczesny suplement diety. To innowacyjny produkt kolagenowy, zawierający kolagen nowej generacji oraz bioaktywne peptydy, które docierając do tkanki chrzęstnej – odżywiają ją i regenerują. Ten komunikat jest również elementem wsparcia komunikacyjnego dla marki w nowej kampanii.

„Do obsługi naszej ważnej marki szukaliśmy sprawdzonego i zaufanego partnera z dużym doświadczeniem na rynku farmaceutycznym – mówi Maciej Kędzior, Product Manager OTC w firmie Valeant – i jak się wydaje, właśnie takiego znaleźliśmy. Bardzo liczymy, że da nam to możliwość wykorzystania w komunikacji nowych ciekawych pomysłów i wyróżnienia marki w kategorii“.

„Cieszymy się bardzo ze zwycięstwa w tym przetargu. W tak trudnych komunikacyjnie branżach nowoczesne i odważne myślenie marketingowe jest po prostu koniecznością – potwierdza Piotr Soszyński, Creative Director & Partner agencji Unlimited. – Przetarg był bardzo wymagający. Nasza koncepcja bazowała na pogłębionym insighcie, emocjach, które następnie potwierdziły się w pełni w kontakcie z grupą docelową“.

Valeant Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, Inc. działającego w obszarze ochrony zdrowia na całym świecie, w tym w ponad 20 krajach europejskich.

Valeant Polska odpowiada za promocję i marketing produktów farmaceutycznych przede wszystkich innych podmiotów zależnych Valeant Pharmaceuticals International, Inc. Są wśród nich tacy wiodący producenci leków w Polsce jak ICN Polfa Rzeszów czy Jelfa.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu