Portal jak nowy

Wielką metamorfozę przeszedł internetowy Portal Farmaceutyczno-Medyczny. Dzięki zmianom i rozbudowie w optymalny sposób dostarcza specjalistycznej wiedzy zarówno farmaceutom, lekarzom, jak i pacjentom.

Coraz częściej i intensywniej Polacy szukają w internecie wiedzy na temat zdrowia, leków, sposobów radzenia sobie z problemami zdrowotnymi. Z internetu korzystają też w swojej codziennej praktyce lekarze i farmaceuci. Niezwykle ważne jest więc, by wszystkim tym grupom dostarczać aktualnej, sprawdzonej, specjalistycznej wiedzy podanej w wygodny i nowoczesny sposób. Zadanie to spełnia doskonale odnowiony Portal Farmaceutyczno-Medyczny (www.pfm.pl).

Serwis, obecny w sieci od 12 lat, przeszedł na początku lutego wielką metamorfozę. Odnowiona została szata graficzna oraz sposób zarządzania treścią i jej prezentowania. Dzięki temu portal jest teraz wygodniejszy i bardziej przyjazny w użytkowaniu. W oparciu o przeprowadzone badania szczególnie wyróżniono w nim najbardziej poszukiwane treści. Należą do nich baza chorób, dzięki której wszyscy użytkownicy odnaleźć mogą profesjonalne opisy interesujących ich dolegliwości lub schorzeń. Niezwykle przydatnym narzędziem jest też aktualna baza informacji o lekach i lekach refundowanych.

Na bieżąco i dokładnie

Po zmianach portal żywo reaguje na wszystkie doniesienia ze świata farmacji i medycyny, które aktualizuje codziennie. – Bardzo ważne jest dla nas szybkie zamieszczanie nowości, bieżące uzupełnianie treści – mówi Daria Kaczmarek, redaktor naczelna www.pfm.pl. – Zależy nam, by czytelnicy naszego portalu mogli już przy porannej kawie zapoznać się z najbardziej wartościowymi, wyselekcjonowanymi informacjami – dodaje. Portal stawia nie tylko na szybkość, ale i na pogłębianie prezentowanych zagadnień. – Nowością jest wprowadzenie przewodniego tematu tygodnia. Przez pięć dni analizujemy pod różnym kątem jeden problem, przedstawiając różne punkty widzenia – mówi redaktor naczelna. Tematy tygodnia dotyczą zarówno zagadnień ściśle medycznych, jak i biznesowych, co szczególnie ważne jest dla farmaceutów działających na zmieniającym się dynamicznie rynku. Swoją wiedzą dzielą się w portalu specjaliści różnych dziedzin oraz urzędnicy odpowiedzialni za farmację i służbę zdrowia – przepytywani przez redakcję lub w napisanych przez siebie artykułach.

Praktycznie o biznesie

Poza bieżącymi informacjami portal oferuje szereg innych przydatnych narzędzi dla osób zawodowo zajmujących się farmacją i medycyną. Podzielony na cztery części kalendarz pomaga np. zaplanować wyjazdy na szkolenia i konferencje. Dział poświęcony zarządzaniu w aptece dostarcza fachowej wiedzy w dziedzinie, której znajomość jest coraz bardziej potrzebna farmaceutom.  Znajdą oni na www.pfm.pl także wskazówki dotyczące praktycznego i modnego urządzenia apteki, marketingu czy porady w zarządzaniu personelem. Niezwykle cenne dla właścicieli aptek są też informacje podatkowe. W serwisie zamieszczono też bazę przydatnych plików do pobrania, takich jak m.in. ustawy dotyczące farmacji, zmiany prawne, uchwały ze zjazdów aptekarzy, kodeks etyki.

– Wart odnotowania jest też dział ogłoszeń dla farmaceutów, dzięki którym mogą oni sprzedać lub kupić sprzęt, lokal lub wyposażenie apteki, szukać pracy lub pracowników – dodaje. W doskonaleniu umiejętności zawodowych pomogą aptekarzom lektury, których rekomendacje znajdą także na www.pfm.pl.

Czas relaksu

– Dbamy nie tylko o sprawy zawodowe, ale i dobre samopoczucie naszych odbiorców – dodaje redaktor naczelna. – W rubryce poświęconej czasowi wolnemu promujemy zdrowy styl życia i prezentujemy techniki ułatwiające relaks i odprężenie – tłumaczy. Portal jest bowiem z założenia dwubiegunowy – z jednej strony wspiera merytorycznie ludzi zawodowo związanych z farmacją i medycyną, z drugiej pozwala na chwilę odpoczynku, poruszając tematy z dziedziny urody czy psychologii, interesujące każdego internautę. Strona, która właśnie przeżywa swój renesans, systematycznie wzbogacać się będzie w nowe treści, a w najbliższej przyszłości zaskoczy kolejnymi nowościami.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu