Replise – nowa firma doradcza i system do analizy i monitoringu treści w Internecie wchodzi na polski rynek

repliseFirma Replise oferująca specjalistyczne rozwiązania do analizy i monitoringu treści w Internecie oraz doradztwo w zakresie przygotowywania zaawansowanych raportów i badań opartych na informacjach generowanych z social media rozpoczyna działalność w Polsce. Dyrektorem Zarządzającym spółki został Maciej Kutak, jeden z najbardziej doświadczonych managerów branży mediowej.

Replise to pierwsze narzędzie na rynku, które będzie oferowało tak zaawansowane możliwości analizy treści internetowych. Między innymi pozwala na dostęp do danych archiwalnych z okresu ostatniego roku oraz posiada dynamiczny interfejs i dysponuje zaawansowanymi widgetami porównawczymi. Bazuje na własnym silniku oraz algorytmie do gromadzenia danych. Niemal 100 –procentowa skuteczność oraz wielostopniowa skala sentymentu pozwala na znacznie dokładniejszą niż w pozostałych narzędziach analizę zabarwienia emocjonalnego przekazu. Wyszukiwarka w połączeniu z oprogramowaniem buduje przewagę konkurencyjną klientów, dostarczając im w czasie rzeczywistym pełnej informacji o treściach, ukazujących się w mediach elektronicznych.

Oferta Replise skierowana jest przede wszystkim do firm i korporacji, prowadzących działania marketingowe oraz domów mediowych, agencji interaktywnych, social mediowych, reklamowych, PR-owych, strategicznych i reklamowych. Pakiet biznesowy jest każdorazowo wyceniany według indywidualnych potrzeb. Klienci mają dostęp do wszystkich funkcji systemu oraz samodzielnej analizy danych. Dodatkowo mogą otrzymywać szczegółowe raporty z podsumowaniem aktywności z danego dnia, tygodnia, miesiąca czy innego zadanego okresu. Firma oferuje także kompleksowe badania i analizy oparte na wynikach generowanych przez narzędzie Replise.

Dyrektorem Zarządzającym Replise Polska jest Maciej Kutak, jeden z najbardziej doświadczonych managerów rynku mediowego w kraju. Wcześniej jako wiceprezes odpowiadał za restrukturyzację spółki Presspublica, pełnił również funkcję wiceprezesa w Viacom International Media Networks oraz członka zarządu w Bauer Media Poland.

– Każdego dnia w Internecie toczy się dyskusja konsumentów na temat marek. Zrozumienie i zmierzenie jej jest obecnie kluczowym wyzwaniem stojącym przed marketerami. Odpowiednia interpretacja danych, analiza danych z przeszłości ma szereg zastosowań w marketingu, działaniach PR, sprzedaży i obsłudze klienta. Dla przykładu – dokładna i wszechstronna analiza brandu i otoczenia konkurencyjnego z wykorzystaniem danych z poprzednich kilku czy kilkunastu miesięcy wydaje się tworzyć istotną przewagę i minimalizuje ryzyko błędnych decyzji dla agencji czy klienta tworzącego nową strategię social mediową.  Wartość rynku monitoringu treści w Internecie, a w szczególności w social media, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Do tej pory brakowało tak zaawansowanego narzędzia analitycznego połączonego dodatkowo z doradztwem i profesjonalnych wsparciem w zakresie tworzenia badań i analiz – komentuje Maciej Kutak, Dyrektor Zarządzający Replise.

Replise działa obecnie w Niemczech, na Węgrzech oraz w Polsce. W drugiej połowie roku planowana jest dalsza ekspansja na kilku europejskich rynkach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu