e-Commerce Polska partnerem merytorycznym konferencji Ecommerce Trends 2013

Już 27 i 28 lutego w Warszawie odbędzie się konferencja Ecommerce Trends 2013, adresowana do przedsiębiorców działających w obszarze e-handlu, jak też handlu tradycyjnego. Będzie ona okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w branży, które zaprezentują eksperci poszczególnych gałęzi handlu elektronicznego. Organizatorem wydarzenia jest NoNoobs.pl a partnerem merytorycznym e-Commerce Polska.

Konferencja Ecommerce Trends 2013 to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy z sukcesami prowadzą działalność w branży e-commerce.

Wśród szerokiego grona ekspertów, którzy wystąpią podczas pierwszego dnia konferencji, zaprezentuje się Grzegorz Wójcik, prezes Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej. O godzinie 12:00 wystąpi z prelekcją pt. „Polski rynek ecommerce vs Europa”. Po swojej prezentacji Grzegorz Wójcik będzie moderatorem panelu e-Izby, w którym wystąpią członkowie Komitetu Założycielskiego e-Izby. Eksperci postarają się odpowiedzieć na pytanie „Co zrobić żeby e-commerce w Polsce osiągnął większy udziału w sprzedaży detalicznej? Najważniejsze wyzwania i bariery rozwoju e-commerce w Polsce!”. Uczestnikami panelu o godzinie 12:30 będą:

  • Anna Bogdańska, prezes zarządu, Merlin.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
  • Justyna Skorupska, dyrektor zarządzający, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
  • Krzysztof Jagliński, dyrektor pionu strategii marketingowej i relacji z klientem, Nazwa.pl, członek zarządu, NetArt, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
  • Maciej Nykiel, członek zarządu, dyrektor zarządzający, Fly.pl, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
  • Marcin Jędrzejewski, principal, The Boston Consulting Group – Gość e-Commerce Polska
  • Michał Nowak, prezes zarządu, Conrad Electronic Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
  • Piotr Broniarczyk, CEO, Okazje.info
  • Piotr Kurczewski, prezes zarządu DialCom24 (Przelewy24)
  • Szymon Bujalski, dyrektor zarządzający Segmentu Retail w Grupie Allegro

Podczas prelekcji rozpoczynającej konferencję Ecommerce Trends 2013 w dniu 27 lutego, wystąpi Wojciech Żbikowski, business development consultant w Gemius Polska. Opowie on o pierwszym wspólnym raporcie Gemius i e-Commerce Polska – „Kto, co, jak i gdzie…, czyli e-commerce w Polsce z perspektywy internautów oraz właścicieli e-sklepów 2011-2012”.

W drugim dniu konferencji Ecommerce Trends 2013 swoją inaugurację będzie miała Szkoła e-Commerce Polska, projekt edukacyjny powstającej e-Izby – Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Uczestnicy warsztatów 28 lutego dowiedzą się m.in. jak skutecznie generować ruch w sklepie internetowym, jak zachęcić użytkownika do zakupu a klienta do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Warsztaty poprowadzą:

  • Mateusz Gordon, international development manager, Gemius
  • Justyna Skorupska, dyrektor zarządzający, FACT-Finder® Partner Polska, członek Komitetu Założycielskiego e-Izby (e-Commerce Polska)
  • Michał Cortez, eCommerce director, The Addictives

Szczegółowe informacje o pierwszych warsztatach Szkoły e-Commerce Polska dostępne są na stronie: www.ecommercetrends.pl/warsztaty

Uczestnicy warsztatów mogą również wziąć udział w pierwszym dniu konferencji Ecommerce Trends 2013 i skorzystać ze specjalnej ceny biletów. Rejestracja odbywa się poprzez formularz: www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Za przygotowanie programu Konferencji Ecommerce Trends 2013 odpowiada Rada Programowa złożona z ekspertów w dziedzinie gospodarki elektronicznej. Wśród nich jest Patrycja Sass-Staniszewska, która wraz z zespołem rozwija Projekt e-Izba – Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Jest to wspólna inicjatywa szerokiego grona podmiotów działających na rynku internetowym w sektorze e-handlu. Projekt koordynowany jest przez Fundację Rozwoju Gospodarki Elektronicznej, której prezesem jest Grzegorz Wójcik.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu