Gyro i Neon Blitz w BlackBerry World. Ski Jumping Pro bije rekordy

Zdaniem przedstawicieli Vivid Games, sprzedaż Ski Jumping Pro ma szansę przekroczyć w tym roku 150 000 sztuk. Ponad 25.000 pobrań w weekend otwarcia to rekord w historii całej serii autorstwa bydgoskiego developera.

We wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży Ski Jumping Pro znalazł się na szczytach rankingów sprzedaży.

– Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dotychczas największymi rynkami zbytu były Niemcy i Austria. Seria Ski Jumping cieszyła się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej oraz w Japonii i Korei.

Niewątpliwie do sukcesu Ski Jumping Pro przyczyniła się rozpoznawalność marki i wierna rzesza fanów. Poprzednie „wcielenia” gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Jednak najważniejsza jest promocja. – Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu- podkreśla prezes.

W porównaniu do poprzednich edycji ulepszone zostało sterowanie i oprawa wizualna. Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie. Turnieje odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Kolejne atuty to rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki. Poszerzony został również system dostępnych opcji mikropłatności w celu osiągnięcia tak dobrych wyników monetyzacji jak w przypadku Real Boxing.

Do sukcesów Vivid Games można z pewnością zaliczyć również pojawienie się dwóch tytułów – Neon Blitz i Gyro, podczas światowej premiery nowych urządzeń i systemu operacyjnego BlackBerry. – Dzięki nowej platformie, a w szczególności BlackBerry 10 możemy dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie. Staramy się być obecni wszędzie tam gdzie pojawia się coś nowego i tam gdzie pojawiają się najnowocześniejsze technologie. Wkrótce ogłosimy kolejne tytuły, które dołączą do platformy BlackBerry World – zapowiada Kościelny.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Wśród najbardziej znanych są m.in. Real Boxing, seria Ski Jumping, FIM Speedway GP oraz Speedball 2. W trakcie swojej działalności Spółka wyprodukowała ponad 150 wielokrotnie nagradzanych gier na wiele platform sprzętowych. Współpracując ze znanymi na całym świecie firmami oraz markami stała się jedną z wizytówek polskiej branży gier komputerowych. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował  na rynku NewConnect. W listopadzie br. odbyła się premiera największej i dotychczas najbardziej dochodowej produkcji spółki – Real Boxing. W 2011 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2,25  mln zł, spółka wypracowała 0,23 mln zł zysku netto.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu