Ogilvy Action z nową kampanią dla Forda

W dniu 24 stycznia 2013 ruszyła nowa kampania dla marki Ford, promująca wyprzedaż rocznika 2012. Akcja pod hasłem „Ceny topnieją. Czas płynie” informuje o okazyjnych cenach bogato wyposażonych modeli: Ford Fiesta, Ford Focus, Ford C-MAX i Ford Mondeo. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Działania obejmują spot radiowy i dealerską reklamę prasową.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o wyprzedaży modeli z rocznika 2012 z bogatym wyposażeniem, inteligentnymi technologiami i innowacyjnymi silnikami EcoBoost.

Koncepcja kreatywna – Ceny topnieją. Czas płynie – w ciekawy sposób przedstawia wyprzedaż ostatnich modeli Forda z rocznika 2012, nawiązując do upływającego czasu i topniejących niczym śnieg cen. Koncepcję wyraża hasło Odwiedź nasz salon, zanim będzie za późno, które zachęca konsumentów do przekonania się o atrakcyjności oferty w najbliższym salonie Forda. Koncept jest spójny dla prasy dealerskiej i spotu radiowego.

Kampania realizowana jest w prasie dealerskiej oraz w największych rozgłośniach radiowych w Polsce m.in.: RMF FM, ESKA, Antyradio czy Chilli Zet.

Za kreacje internetowe kampanii odpowiada Wunderman. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy & Mather Poland, która oprócz tej firmy obejmuje obejmie 6 spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, SoHo Square, Ogilvy Interactive, Ogilvy PR (PR korporacyjny, produktowy, eventy, sponsoring), Ogilvy Brand Consulting wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego oraz dom produkcyjny Redworks zajmujący się produkcją broadcastową, DTP i print managementem, będący hubem adaptacyjnym dla klientów w regionie EMEA.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu