MyPoland.com.pl – nowy start-up na rynku internetowym

W Internecie pojawił się nowy start-up – firma My Poland, zajmująca się sprzedażą i promocją polskiego rękodzieła. My Poland to przykład wykorzystania nowoczesnych technologii na rynku, na którym do tej pory dominowały tradycyjne formy komunikacji i sprzedaży. Poprzez wykorzystanie nowych kanałów dotarcia do odbiorcy właścicielka firmy chce przełamać stereotypy dotyczące wyrobów rękodzielniczych i pokazać ich miejsce we współczesnym świecie.

Firma My Poland rozpoczęła działalność w styczniu. Została założona przez Irenę Bieguńską – managera z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów na rynku telekomunikacyjnym. Serwis i sklep w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej – prezentuje najciekawsze polskie produkty rękodzielnicze oraz wyroby pochodzące z tradycji mniejszości narodowych mieszkających w Polsce i prace współczesnych twórców, zainspirowane sztuką ludową. Główną część oferty My Poland stanowią autentyczne produkty rękodzielnicze, pochodzące od atestowanych twórców ludowych. Pomimo tak tradycyjnej oferty, właścicielka firmy zdecydowała się na jej rozwój i promocję w oparciu o nowoczesne kanały komunikacji.

„Polskie rękodzieło wyróżnia się na tle Europy i świata wyjątkowym bogactwem i wiernością dawnym tradycjom. Niestety, często wyroby te prezentowane są w sposób nieatrakcyjny dla współczesnego odbiorcy. W My Poland chcę przedstawić polskie rękodzieło w nowoczesny, ciekawy sposób. Mam nadzieję, że poprzez to niecodzienne połączenie tradycji z nowoczesnością dotrę do młodszych odbiorców i zainteresuję ich tematyką rękodzielniczą.” – wyjaśnia Irena Bieguńska – właścicielka My Poland.

Serwis i sklep w bardzo silny sposób połączone są z profilami firmy na Facebooku i serwisie Pinterest. Przy każdym produkcie umieszczone są ikony umożliwiające „podzielenie się nim” na serwisach społecznościowych.  Również treści serwisu nastawione są na zaciekawienie odbiorcy i zatrzymanie go na dłużej. Prezentowana jest tradycja związana z produktami, dotyczące ich ciekawostki, dużo zdjęć, a nawet filmy przedstawiające pracę twórców. Wszystko po to, by efektywnie dotrzeć do młodych, nowoczesnych odbiorców.

Plany rozwoju firmy zakładają uruchomienie modułów społecznościowych i nowych aplikacji – m.in. dedykowanego modułu umożliwiającego zarządzanie zakupami grupowymi. W tym tygodniu uruchomiona została kampania promocyjna w Internecie. Więcej informacji o projekcie można uzyskać na stronach www.mypoland.com.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu