Gemius wzmocni wizerunek w mediach

Natalia Osica, była rzeczniczka prasowa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, dołączyła do zespołu Gemiusa. Jako dyrektor ds. komunikacji z mediami odpowiada za budowanie wizerunku i rozpoznawalności Gemiusa w mediach, w Polsce i za granicą.

Natalia Osica pracuje w branży PR od 2006 roku. Przez ostatnie cztery lata odpowiadała za strategię komunikacji, koordynację i realizację wszystkich działań z zakresu media relations dla Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i jej wydziałów zamiejscowych. Za jakość materiałów prasowych, promowanie ekspertów z uczelni i zaangażowanie we współpracę z mediami otrzymała wyróżnienie serwisu Nauka w Polsce Polskiej Agencji Prasowej („Popularyzator Nauki 2010”). Dla uczelni zdobyła nagrody w obszarze działań komunikacyjnych, w tym Złoty Spinacz 2012 w kategorii „PR korporacyjny”. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencji Lighthouse Consultants.

Aktywnie działa w obszarze komunikacji naukowej. Jest wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych Naukowi.pl. Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Głównej Handlowej i Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Z wykształcenia socjolog (absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW).

O Gemius

gemiusMiędzynarodowa firma badawcza, lider i prekursor w dziedzinie badań internetu oraz konsultingu. Gemius założony został w Polsce w 1999 roku i prowadzi działalność w 30 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. Firma oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze, od badań typu site-centric i user-centric, po zaawansowane technologicznie narzędzia do badania zachowania internautów na witrynach (gemiusTraffic), ich profilu społeczno-demograficznego (gemiusProfile), jakości dostępu do serwisów WWW (gemiusUsability) czy też skuteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect). Gemius realizuje również badania na zlecony przez klientów temat (gemiusAdHoc). Poza powyższymi badaniami, w ofercie Gemius znajduje się również badanie zachowań użytkowników odtwarzających materiały multimedialne w sieci (gemiusStream), a także badanie umożliwiające błyskawiczny pomiar i prezentację wszystkich kliknięć dokonanych przez internautów na danej witrynie (gemiusHeatMap). W blisko połowie państw europejskich Gemius wyznacza standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych (gemiusAudience, badanie w Polsce funkcjonujące pod nazwą Megapanel PBI/Gemius).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu