studio PRowokacja dla Akceleratora Technologii

W grudniu Akcelerator Technologii Fundacja Uniwersytetu Łódzkiego rozpoczął współpracę z agencją Public relations studio PRowokacja, specjalizującą się w obsłudze firm z branży nowych technologii.

Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej strategii działań Public Relations i promocyjnych oraz ich egzekucja. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director) i Martyna Zajder (account executive). Współpraca zaplanowana jest do lutego 2014 roku.

Fundacja Akcelerator Technologii prowadzi fundusz inwestycyjny „StartMoney” (www.startmoney.pl) typu venture capital, który posiada środki na  inwestycje w wysokości 8,5 mln zł. Fundusz inwestuje w innowacyjne pomysły na biznes z wielu branż i sektorów gospodarki, zarówno na etapie pomysłu, startup’u, jak i już istniejącego przedsiębiorstwa. Oferta inwestycyjna StartMoney jest skierowana do osób indywidualnych, do przedsiębiorców, w tym osób prowadzących działalność gospodarczą, a także do inżynierów, wynalazców, studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych. Fundusz StartMoney posiada wieloletnie doświadczenie w ocenie pomysłów oraz rozwoju i budowaniu biznesów wykorzystujących innowacje. Do oceny innowacyjności i potencjału rynkowego danego przedsięwzięcia zespół StartMoney korzysta m.in. z metod stosowanych przez Uniwersytet Teksański oraz NASA.

Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) działa na rynku od ponad 8 lat. W tym czasie agencja zrealizowała szereg projektów public relations dla polskich i międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w obsłudze firm z branży IT, a także Beauty, Fashion oraz FMCG. W roku 2012 agencja pracowała m.in. dla marek: Energizer Polska, Wilkinson, Mobica, VoIPoint, Belutti, Megamatma. Studio PRowokacja prowadziła także działania non-profit dla międzynarodowego festiwalu FOTOFESTIWAL.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu